• Link został skopiowany

A jednak to prawda. Lewandowska straciła kontrakt. Oto powód

Anna Lewandowska cieszy się ogromną popularnością. Wizerunek żony kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski pojawiał się w licznych kampaniach reklamowych. Niedawno zauważono, że trenerka fitness zniknęła ze świątecznej kampanii znanej marki biżuteryjnej. Okoliczności wyjaśnił dyrektor marketingu firmy, rozwiewając wszelkie wątpliwości.
Anna Lewandowska
Anna Lewandowska uciszyła hejterów. Po takich słowach już nie skomentują jej tańca. Fot. KAPiF.pl

Anna Lewandowska jest znana przede wszystkim z promowania zdrowego trybu życia. Świadczy o tym jej działalność w mediach społecznościowych, ale również liczne biznesy, za które odpowiada. Popularność żony Roberta Lewandowskiego sprawia, że jest ona zapraszana do reklamowania znanych marek. Jeszcze w zeszłym roku była twarzą świątecznej kampanii marki biżuteryjnej.

Zobacz wideo To dlatego Iga Świątek osiąga tyle sukcesów. Analizujemy

Anna Lewandowska nie jest już twarzą marki biżuteryjnej

W tym roku wizerunek Lewandowskiej nie został jednak użyty w reklamach, co zostało szybko zauważone. Od razu ruszyła lawina spekulacji i doszukiwania się powodów, z których żona kapitana reprezentacji Polski zniknęła z najnowszej kampanii. Okazuje się, że chodzi o fakt, że umowa z trenerką fitness zwyczajnie wygasła. - Zawarliśmy umowę na czas określony i ta skończyła się z początkiem 2022 roku - poinformował w rozmowie z portalem Pudelek Michał Stawacki, dyrektor marketingu firmy.

Zapewnił przy okazji, że współpraca z Lewandowską była bardzo owocna i dodał, czym marka kieruje się podczas wybierania twarzy kampanii. - Wierzymy, że biżuteria jest przeznaczona dla każdej kobiety i pragniemy to podkreślać, ukazując jej różnorodne oblicza. Stąd zapraszamy do współpracy kobiety wyjątkowe, prezentujące różne pasje i zawody. Jesteśmy dumni, że możemy oferować kolekcje, które są tak wszechstronne, jak kobiety, które je noszą - podsumował. W tegorocznej kampanii świątecznej wybór padł na Małgorzatę Sochę, Magdalenę Boczarską, Julię Wieniawę i Marię Dębską, które prezentowały się już we wcześniejszych reklamach marki.

Lewandowska nie planuje jednak rozpaczać po utracie tego kontraktu. Okazuje się, że planuje stworzyć nowy biznes i podbić Hiszpanię. Jej plan zakłada naukę ukochanej bachaty na ulicach kraju.

Więcej o:

Komentarze (11)

A jednak to prawda. Lewandowska straciła kontrakt. Oto powód

lelex
2 lata temu
Skoro "Zawarliśmy umowę na czas określony i ta skończyła się z początkiem 2022 roku", to czemu dopiero "W tym roku wizerunek Lewandowskiej nie został jednak użyty w reklamach"? Że nie spytam czemu piszecie o tym pod koniec tego roku... A może odgrzebaliście jakieś sensacje "Pudelka" sprzed prawie dwóch lat?
wiecej.niz.jedno.zwierze
2 lata temu
Love, love will tear us apart... ;)
Again.
az555
2 lata temu
wybitna fitnesistka -celebrysistka jest warta tyle ,ile jej mąż. Na dzień dzisiejszy -nic.
hvidehus
2 lata temu
To teraz producenci biżuterii płacą wam za reklamę? Lewandowska jest znana przede wszystkim z tego ze jest żoną Roberta a nie z jakiejś reklamy, Czernek..
Zgłoś komentarz

Czy masz pewność, że ten post narusza regulamin?

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę
Dziękujemy za zgłoszenie

Komentarz został zgłoszony do moderacji

Nadaj nick

Nazwa użytkownika (nick) jest wymagana do oceniania, komentowania oraz korzystania z forum.

Wpisz swój nick
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę

Użyj od 3 do 30 znaków. Nie używaj polskich znaków, wielkich liter i spacji. Możesz użyć znaków - . _ (minus, kropka, podkreślenie).