marketing
-
A jednak to prawda. Lewandowska straciła kontrakt. Oto powód
Anna Lewandowska cieszy się ogromną popularnością. Wizerunek żony kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski pojawiał się w licznych kampaniach reklamowych. Niedawno zauważono, że trenerka fitness zniknęła ze świątecznej kampanii znanej marki...
-
Kolejna rysa na wizerunku Lewandowskiego. "Osoba bez krzty humoru"
- W ostatnich latach komunikacja Lewandowskiego stała się bardziej oficjalna, korporacyjna, a mniej ludzka, sportowa - uważa ekspert komunikacji internetowej i marketingu Wojciech Kardyś.
-
Agencja Lewandowskiego notuje ponad trzykrotny spadek zysków
Agencja marketingowa Lewandowskich, czyli Stor9_, zanotowała w ubiegłym roku spory spadek zysku netto - informuje portal wirtualnemedia.pl.
-
Koniec umowy z Lewandowskim. Zamiast niego Iga Świątek. "To piłkarz ligowy"
Oshee nie współpracuje już z Robertem Lewandowskim. Jego kieszeń tego zbytnio nie odczuje, bo gracz Barcelony prowadzi dziesiątki biznesów - o jednych jest głośno, o innych media nie mają pojęcia. A co z wizerunkiem najlepszego polskiego piłkarza?
-
Pieniądze nie śmierdzą. Barcelona przymila się do rosyjskiego rynku. "To nienormalne"
"Zapraszamy Barcelonę do Charkowa. Tu od kochanej przez nią Rosji dzieli nas kilkadziesiąt sekund lotu rakiety" - brzmiał bodaj najmocniejszy komentarz ukraińskiego klubu, po tym jak dwaj gracze mistrza Hiszpanii podziękowali rosyjskim kibicom za...
-
Mbappe publicznie pierze brudy. "Ten, kto pozwolił na publikację, jest nieprzytomny"
Jedni przyznają, że Kylian Mbappe ma rację, inni sugerują, by lepiej skupił na grze. Francuzowi nie spodobała się nowa marketingowa akcja PSG, której był głównym i jedynym bohaterem. Piłkarz o niczym nie wiedział, władze klubu... też. Sprawa...
-
Ekspert o zachowaniu piłkarzy: Efekt jest taki, że kadra odwraca się od kibica
- Władze PZPN milczą, bo liczą, że w ten sposób przeczekają najgorszy okres, ale niestety efekt jest odwrotny do zamierzonego - wyznał Jędrzej Hugo-Bader w rozmowie z WP SportoweFakty. Ekspert ds. marketingu opowiedział również o problemach PZPN-u...
-
Lewandowski znalazł się na liście najbardziej "dochodowych" sportowców świata
SportsPRO opublikowało listę najbardziej opłacalnych marketingowo sportowców 2022 roku. Na czele znalazł się Cristiano Ronaldo, za którego plecami ustawili się Serena Williams i Lewis Hamilton. Natomiast Robert Lewandowski zajął dopiero 37. pozycję.
-
Mbappe poszedł śladami Lewandowskiego i Błaszczykowskiego. Przełomowa wygrana
Kylian Mbappe znów odmówił występu w reklamie sponsorów francuskiej kadry. Francuz zapewniał, że w sprawie nie chodzi o pieniądze, tylko przekonania. Piłkarski związek najpierw twardo obstawał przy swoim, potem zgodził się, że zmieni umowy...
-
Plus trzy miliony. Lewandowski przebija zasięgowy sufit, a Afryka przebija Polskę
Dla Roberta Lewandowskiego wyprowadzka do Barcelony jest przede wszystkim nowym wyzwaniem sportowym. Ale Polak skutki transferu odczuwa nie tylko na boisku, ale i w wymiarze biznesowo-marketingowym. Liczby robią piorunujące wrażenie, a momentami...
- Bartosz Kurek trafił do szpitala. Żona przekazała najnowsze wieści
- Nie żyje Emilia Kołakowska. "Dla nas to bardzo duży cios"
- Na emeryturze możemy spędzić nawet ponad 20 lat. Zacznij już oszczędzaćMATERIAŁ PROMOCYJNY
- To już koniec! Piesiewicz przestaje być prezesem. Nadchodzi rewolucja
- A jednak. Piesiewicz triumfuje. Klęska Nitrasa i opozycji
- Oto powód zatrzymania Usyka. Rzeczniczka lotniska ogłasza
- Zełeński reaguje na zatrzymanie Usyka w Polsce. Ostro
- Stało się. Neuer przeszedł do historii. Wyjątkowy mecz w LM
- Niesamowity wyczyn Kane'a w LM. Już przeszedł do historii. Rekord!
- Sceny w Lidze Mistrzów! 11 goli w jednym meczu. Noc pięknych goli
-
Wisła Płock znów wygrywa internety. "Tego nie da się odzobaczyć" [WIDEO]
Marketing Wisły Płock znów popisał się ciekawym pomysłem, który podbił internet. Wszystko dzięki reklamie promocji w klubowym sklepie. "Nie włączajcie, bo tego nie da się odzobaczyć i odusłyszeć" - napisał klub na swoich mediach społecznościowych...
-
Skok Lewandowskiego do raju? "Miałem na stole dwa kontrakty globalne"
- Widzę go na French Open, widzę w Cannes, widzę na imprezach Dolce Gabbany. To jest inny człowiek niż ten, którego ja pamiętam. Kiedyś odcinał się od takich rzeczy - mówi Sport.pl Mariusz Siewierski, menedżer od spraw reklamowych pracujący kiedyś...
-
Dlatego Leo Messi odmówił "dziesiątki" w PSG. Dla Ronaldo czy Lewandowskiego inny numer byłby trzęsieniem ziemi
Przywiązanie piłkarzy do numerów na koszulkach może być w kontekście ich kariery, marketingu i zarobków bardzo istotne. Choć Lionel Messi niemal od zawsze grał z "dziesiątką", to jego nowy, nieco egzotyczny numer w PSG biznesem Argentyńczyka nie...
-
Ten sam mecz w kilku stacjach, a kibice widzą co innego. "Inny level"
Czy możliwe jest, żeby kibice oglądający ten sam mecz w tym samym czasie oglądali w tym samym miejscu różne reklamy? Przy dzisiejszej technologii - jak najbardziej. "Marketing wszedł na inny level" - napisał jeden z kibiców.
-
Największy niewypał w historii futbolu? "Niezwykły wywiad Juergena Kloppa"
- Superliga to totalna katastrofa komunikacyjna i organizacyjna. Przynajmniej pod trzema względami była absolutnie niedopracowaną fuszerką: organizatorzy nie przygotowali na nią piłkarzy i trenerów, sami nie spodziewali się kryzysu i ogłosili...
-
Sławomir Peszko został twarzą nowej firmy. "Marketingowy sztos"
Sławomir Peszko nawiązał współpracę z Firma Xblitz, która produkuje wideorejestratory oraz alkomaty - poinformował portal wirtualnemedia.pl.
-
Janusz Biesiada: Poprawimy komunikację Lechii z kibicami
- W marketingu Lechii Gdańsk na pewno nastąpi znacząca poprawa pewnego rodzaju otwartości. Uważam, że do tej pory w Lechii wykonano wiele ciekawych działań, natomiast teraz skierujemy naszą aktywność nie tylko do tych ?twardych? kibiców - mówi...
-
Euro 2012. Kto marketingowo skorzysta na Euro 2012? Nie wielkie firmy, a "partyzanci" z pomysłem
- Na Euro 2012 skorzystają firmy, które będą działały z pomysłem, nie rzucając się w główny nurt, gdzie wszyscy postawią na telewizję - mówi Jacek Gadzinowski, specjalista marketingu zintegrowanego i sportowego. Prywatnie aktywny kitesurfer, surfe...