Informacje prasowe
-
Franciszek Smuda upamiętniony w Sercu Łodzi
Mural z wizerunkiem legendarnego trenera Widzewa zdobi już wnętrza Serca Łodzi, przy wejściu na sektor C4. To wspólna inicjatywa Klubu oraz jego sponsora, firmy STS.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Widzew pobił rekord świata! 119 730 pluszaków na murawie w Sercu Łodzi
Kolejna odsłona akcji "Dorzuć misie" zakończyła się ogromnym sukcesem i kolejnym rekordem! Na murawie Stadionu Widzewa Łódź wylądowało 119 730 pluszaków, które dadzą wiele radości potrzebującym dzieciakom. Tym samym, dzięki ogromnemu zaangażowaniu kibiców, Fundacja STS (należącą do sponsora Widzewa - bukmachera STS) przekaże 129 730 zł na leczenie Bruno Osłowskiego.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Hitowy ruch Zlatana Ibrahimovicia. Postawił na polski kierunek
Okienko transferowe w Polsce jest zamknięte od ponad trzech tygodni, jednak to nie oznacza braku hitowych ruchów. Na sensacyjny związek z Polską zdecydował się Zlatan Ibrahimović. Ikona piłki nożnej, a obecnie działacz piłkarski, został globalnym ambasadorem polskiego fintechu XTB.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Koszykarski vibe na maxa: Nowa kolekcja marki SHAQ już w CCC!
Przygotujcie się na zastrzyk energii prosto z koszykarskiego świata! W CCC dostępna jest kolekcja, która rozgrzeje Wasze stylizacje do czerwoności. Oryginalny design, niepowtarzalny styl i sportowy duch - to wszystko znajdziecie wśród nowości sygnowanych logiem marki SHAQ. A wisienką na torcie była wizyta samego Shaquilla O'Neala w Polsce, który w ramach kampanii "Hey, this is SHAQ" przyleciał specjalnie na zaproszenie CCC, żeby osobiście pokazać, co jego marka ma do zaoferowania.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Piotr Zieliński dołącza do piłkarskiej rodziny adidas!
Duże zmiany zachodzą u Piotra Zielińskiego nie tylko w kwestii przynależności klubowej. Najlepszy polski pomocnik podpisał kontrakt z adidas i to w butach tej marki będzie grał w Interze Mediolan oraz reprezentacji narodowej.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
STS partnerem regionalnym Borussii Dortmund i pożegnalnego meczu Piszczka i Błaszczykowskiego
STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, podpisał umowę sponsorską z tegorocznym finalistą Ligi Mistrzów - Borussią Dortmund, na mocy której został regionalnym partnerem jednego z najsłynniejszych klubów piłkarskich świata. Dodatkowo STS będzie również partnerem pożegnalnego meczu dwóch polskich legend piłkarskich, Łukasza Piszczka i Jakuba Błaszczykowskiego. To pierwsza taka umowa sponsorska w historii polskiego rynku bukmacherskiego. Dzięki umowie z 8-krotnym
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Bartosz Zmarzlik x Aztorin. Mistrzowska kampania dla mężczyzn
Dynamika, precyzja, niesamowity talent i ambicje - to wszystko uosabia Bartosz Zmarzlik, podziwiany na całym świecie wielokrotny żużlowy mistrz świata. Takie męskie cechy są szczególnie bliskie marce Aztorin, której ambasadorem jest ten znakomity zawodnik. Bartosz Zmarzlik po raz kolejny stanął przed obiektywem, a efektem tego spotkania jest najnowsza, prawdziwie mistrzowska kampania marki Aztorin.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Jak dołączyć do grona najlepiej zintegrowanych przedsiębiorstw w Polsce? To powinna wiedzieć każda firma.
Masz dość sztampowych integracji firmowych? Rozwiązaniem jest FRRuuu - Firmowy Rajd Rowerowy, czyli innowacyjna gra terenowa na dwóch kółkach. To niezwykła jazda, gdzie nie liczy się czas! Dodatkowo nie trzeba mieć nawet własnego sprzętu. Na liście startowej znajduje się już ponad 3000 uczestników. Dlaczego warto zapisać też pracowników Twojej firmy?
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Subskrybuj i oglądaj transmisje na żywo, bez tradycyjnego telewizora czy dekodera - Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na kanałach Eurosport w serwisie tvsmart.pl
Serwis tvsmart.pl wraz z aplikacją mobilną TV Smart GO to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą śledzić transmisje olimpijskie i nie czują konieczności długoterminowego zobowiązania. Dzięki subskrypcji odnawialnej co 30 dni, widzowie mogą cieszyć się wolnością wyboru i zrezygnować z usługi w dowolnym momencie.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Decathlon prezentuje nowe oficjalne piłki meczowe Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA
Decathlon przedstawia oficjalne piłki meczowe, które będą używane we wszystkich meczach Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA w sezonie 2024/2025. Piłka KIPSTA została wybrana ze względu na jej doskonałą jakość, niezrównaną przyczepność i wyjątkową kontrolę trajektorii. To jedyne w swoim rodzaju partnerstwo z UEFA realizuje przekonanie marki Decathlon w piłce nożnej: najlepsza piłka może być dostępna dla wszystkich.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR
- Gorzej być nie mogło! Polacy w "grupie śmierci" Euro 2025
- Zagrał zamiast Lewandowskiego. Po meczu stwierdził wprost o Polaku
- Te urządzenia zapewnią seniorom relaks i pomogą w walce z dolegliwościamiMATERIAŁ PROMOCYJNY
- Prezes, który nie umiał przegrywać. Puchar Polski po 15 latach odebrał PZPN
- Tyle zarabia Ewa Pajor w Barcelonie. "Nadszedł czas"
- Znowu to samo. To już jest katastrofa Wisły w LM. Komentatorzy nie wytrzymali
- Jest oficjalne potwierdzenie w sprawie zawieszenia Świątek. To już koniec
- Legenda Ekstraklasy zagra dla Polski? Zdradzili reakcję Probierza
- Tak Sabalenka "odpowiedziała" Świątek. "Jedziemy"
- To pudło przejdzie do historii. Nieprawdopodobne. To była 100. minuta!
-
HUBLOT - prawie dwie dekady jako Mistrz Światowej Piłki Nożnej
W 2006 roku luksusowa marka zegarków HUBLOT, dostępna w ofercie W.KRUK, rozpoczęła swoją współpracę z piłką nożną, promując sport pod hasłem "HUBLOT Loves Football". Od 2008 roku HUBLOT jest częścią UEFA Euro, a tegoroczna edycja to ich piąta z rzędu współpraca z tym turniejem. Ikoniczna tablica sędziowska w kształcie zegarka HUBLOT Big Bang sygnalizuje zmiany zawodników i odlicza czas gry, a specjalnie zaprojektowane zegarki są noszone przez sędziów podczas meczów. Dzięki ambasadorowi Kylianowi Mbappé oraz przyjaciołom marki, takim jak Marcel Desailly, Didier Deschamps czy Luis Figo, HUBLOT odgrywa kluczową rolę w piłce nożnej, dumnie prezentując się podczas rozgrywek podziwianych przez miliony fanów na całym świecie.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Sponsor reprezentacji zebrał ponad 50 tysięcy pluszaków w akcji "Dorzuć misie". Środki trafią na konto Fundacji DKMS
PGE Narodowy został zasypany maskotkami. Akcja "Dorzuć misie" organizowana przez STS oraz PZPN zakończyła się sukcesem, a na murawie wylądowało 50 048 pluszaków. W związku z tym, Fundacja STS przekaże 60 048 zł na wsparcie Fundacji DKMS, a konkretnie na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
BMW M Festival po raz trzeci powraca na tor Silesia Ring. Premiera nowego BMW M5
BMW M GmbH to marka, która od 1972 roku podnosi adrenalinę i dostarcza czystą radość z jazdy entuzjastom motorsportu. Samochody BMW M łączą wyjątkową moc z efektywnością oraz innowacjami i choć poszczególne modele różnią się między sobą przeznaczeniem, gabarytami, a łączy je niepowtarzalny sportowy charakter M. W sobotę, 20 lipca na torze Silesia Ring społeczność fanów i spotka się po raz trzeci podczas BMW M Festival. Jeszcze w piątek, 19 lipca posiadacze biletów najwyższej kategorii 2 DAYS VIP TRACK EXPERIENCE wezmą udział w ekskluzywnym VIP DAY, podczas którego przygotowano specjalne moduły szkoleniowe.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Kuba Błaszczykowski o misji Rossmanna
Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę. - mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016 roku. Film dostępny jest na platformie YouTube.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR -
Akcja "Dorzuć misie" na meczu reprezentacji Polski! Pluszaki wylądują na Stadionie Narodowym
W poniedziałek, 10 czerwca na Stadion Narodowy w Warszawie podczas meczu Polska-Turcja zawita akcja "Dorzuć misie" organizowana przez STS oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym spotkanie wylądują na murawie stadionu. Beneficjentem czerwcowej akcji jest Fundacja DKMS, której Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł. Jest to wyjątkowa i rzadko spotykana akcja, organizowana na tak dużą skalę, której inicjatorem jest sponsor reprezentacji narodowej.
MATERIAŁ PROMOCYJNY PR