Skontaktuj się z nami
Nasi Partnerzy
Inne serwisy
Skontaktuj się z nami
Nasi Partnerzy
Inne serwisy
Nikita Mazepin znów fatalnie rozpoczął weekend Grand Prix Formuły 1. Rosyjski kierowca nazywany przez kibiców najgorszym w obecnej stawce najpierw wypadł do żwirowej pułapki na swoim pierwszym okrążeniu piątkowego treningu na torze Imola, a zakończył go rozbijając swój bolid o ścianę na prostej startowej.
Grand Prix Kanady w Formule 1 może zostać odwołane! Oficjalnym powodem ma być obawa przed rozprzestrzenieniem się koronawirusa, ale równie istotny jest fakt, że wyścig bez kibiców będzie nieopłacalny. Przedstawiciele F1 nie komentują doniesień.
Do kolizji doszło podczas pierwszego treningu przed Grand Prix Emilii-Romagni Formuły 1 na torze Imola. Mniej więcej w połowie sesji zderzyli się Sergio Perez z Red Bulla i Esteban Ocon z Alpine. Pod koniec w ścianę uderzył także bolid Nikity Mazepina. Najlepszy czas miał Valtteri Bottas z Mercedesa.
Luksusowy dom, w którym miał przebywać Michael Schumacher od czasu koszmarnego wypadku na nartach w grudniu 2013 roku, został wystawiony na sprzedaż. Jego cena może zwalić z nóg.
- Formuła 1 w 2020 roku umieściła w mediach społecznościowych film o tytule "10 najważniejszych momentów roku". Osiem klipów to są wypadki. Myślę, że ludzie zajmujący się takimi rzeczami, są pieprzonymi idiotami - grzmi w wywiadzie dla męskiego magazynu "Square Mile" kierowca Mclaren F1, Daniel Ricciardo.
Niebawem tradycyjne kwalifikacje w Formule 1 mogą być już przeszłością. Zespoły porozumiały się w kwestii wyścigów sprinterskich, które mają zastąpić sesje kwalifikacyjne. Testowe wyścigi w sezonie 2021 mają się odbyć na torach Silverstone, Monza i Interlagos.
Trzeci sezon serialu "Drive To Survive" Netfliksa o Formule 1 dowodzi tego samego, co pozostałe. Seria w tym wydaniu jest ciekawsza i lepsza do śledzenia. Szkoda tylko, że twórcy tak bardzo chcieli stworzyć coś lepszego od rzeczywistości, że wielokrotnie ją naginają. I to w przesadzony, trudny do przyjęcia dla fana F1 sposób. Bo Romain Grosjean tuż przed swoim wypadkiem w Bahrajnie, czyli jedną z najważniejszych scen w serii w ostatnich latach, wcale nie krzyczał do swojego inżyniera "k***a!".
Pięć okrążeń przed końcem wyścigu o Grand Prix Bahrajnu Max Verstappen z Red Bulla wyprzedził lidera, Lewisa Hamiltona z Mercedesa. Zrobił to jednak poza torem i musiał oddać pozycję kierowcy Mercedesa. Sytuacja wzbudziła spore kontrowersje, bo Hamilton w tym samym miejscu wyjeżdżał poza tor aż 29 razy w czasie wyścigu i miał zyskać w ten sposób blisko sześć sekund. Dyrekcja wyścigu ma rację, gdy wskazuje, że to inne sytuacje, ale nie, gdy przekonuje, że Hamilton nie zyskiwał przewagi podczas przekraczania limitów toru. Zwłaszcza że w trakcie wyścigu ostrzegała go przed karą za powtórzenie takiego manewru.
- Cieszę się, że pozostaje realistą. Nadal jest w Alfie w roli rozwojowego kierowcy, choć wiadomo, że już nie wróci nigdzie do roli podstawowego. Znalazł sobie miejsce na ujście ekscytacji i pasji, jaką wciąż ma do motorsportu. To piękne i bardzo ważne - mówi o sytuacji Roberta Kubicy, który poza rolą trzeciego kierowcy Alfy Romeo Racing Orlen w Formule 1 będzie także jeździł w wyścigach długodystansowych autor książek o F1 i dziennikarz, Maurice Hamilton.
Po przedsezonowych testach mówiło się, że Alfa Romeo Racing ORLEN może być największą niespodzianką nowego sezonu Formuły 1. Prezentowali tempo na miarę walki z Ferrari, czyli wejścia do najlepszej dziesiątki. Po pierwszych sesjach przed Grand Prix Bahrajnu może być mniej euforii, ale i tak wyniki zespołu są o wiele lepsze niż w zeszłym sezonie. - Robert Kubica odwalił kawał dobrej roboty w symulatorze - mówi nam dziennikarz blick.ch, Roger Benoit.