Dying Light 2 to jedna w najbardziej wyczekiwanych premier świata gier komputerowych w 2022 roku. Polski producent zamierza przebić popularność pierwszej części, czemu towarzyszy spora akcja marketingowa.
Dotychczas jeśli chcieliśmy wskazać najpopularniejszą polską grę, to mówiliśmy o tych wyprodukowanych przez CD Projekt RED – czyli o Wiedźminie i Cyberpunku 2077. Techland jednak znajduje się coraz bliżej krajowego giganta i wkrótce zamierza mu dorównać w skali popularności.
Dying Light 2 ma być receptą na zrównanie się CD Projekt RED. Gra jest najbardziej wyczekiwanym produktem na Steamie, od miesięcy nie schodząc z pierwszego miejsca listy życzeń graczy. Taka reputacja nie dziwi – pierwsza część Dying Lighta była bowiem sukcesem sprzedażowym. Na całym świecie sprzedało się ponad 18 milionów kopii.
Można więc powiedzieć, że miliony graczy ostrzą sobie zęby na drugą część z tej serii. Ta otrzymała niedawno złoty status, co oznacza, że prace nad nią dobiegły końca. Premiera zaś zaplanowana jest na luty 2022 roku.
W sieci pojawiło się nowe nagranie z rozgrywki, ukazujące przebieg misji A Place to Call Home. Wideo zamieszczone w serwisie YouTube trwa około 27 minut, jednak sama rozgrywka to około dwudziestominutowy fragment. Trzeba przyznać, że jakość produkcji robi wrażenie. Na nagraniu możemy również zobaczyć, jak działają paralotnie, a także niektóre umiejętności, które pomagają nam w walce z przeciwnikami. Całość znajduje się poniżej: