Wersja mobilna serwisu Sport.pl ma teraz dużo nowocześniejszy wygląd oraz szybciej się ładuje. - W medialnym biznesie, tak jak w sporcie, liczą się ułamki sekund. W nowej wersji serwisu mobilnego czas ładowania się strony oraz publikacji wyników i wpisów w relacjach na żywo skróciliśmy kilkukrotnie. Jesteśmy przygotowani na najszybsze relacje LIVE ze wszystkich meczów Euro - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl.
Oprócz nowej mobilnej wersji strony w ostatnich miesiącach zaktualizowana została także aplikacja Sport.pl LIVE na urządzenia z systemami operacyjnymi Android i iOS.
- W wyścigu zbrojeń na polskim rynku medialnym liczy się taktyka i pomysł. Naszym jest przeniesienie mistrzostw Europy na smartfony. Aplikacja Sport.pl LIVE jest zdecydowanym liderem na rynku, a teraz mamy też mobilną wersję serwisu, która zadowoli najbardziej wymagających kibiców - dodaje Marcin Gadziński.
Sport.pl na smartfonach promuje reprezentant Polski Grzegorz Krychowiak. Kampania "Sport.pl to jest Twój LIVE" z jego udziałem jest obecna jest w mediach internetowych, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Najnowszy materiał wideo z Grzegorzem Krychowiakiem zapraszającym na Euro 2016 na Sport.pl można zobaczyć tutaj:
Oprócz ambasadora, Sport.pl na czas Euro 2016 pozyskał też partnerów biznesowych, jedne z najaktywniejszych firm na rynku sponsoringu sportowego.
W czerwcu br. współpracę ze Sport.pl rozpocznie marka Tyskie. Kreacje reklamowe będą promowały piwo Tyskie w limitowanych opakowaniach, zachęcających do wzniesienia toastu za biało-czerwonych. Kompania Piwowarska rozpocznie tym samym sportową kampanię "Tyskie - najlepsi kibice w historii" będącą kontynuacją akcji "Tyskie - najlepsze w naszej historii".
Na czas Mistrzostw Europy partnerem Sport.pl została również marka KIA Motors Polska, oficjalny sponsor UEFA EURO 2016 . Wspólne działania będą prowadzone między innymi na Facebooku.