Iker Casillas potrzebuje ubezpieczenia

A przynajmniej tak sugerują twórcy strony internetowej hiszpańskiej firmy ubezpieczeniowej Grouporama. Zwykle nie reklamujemy cudzych stron, ale tę naprawdę warto - razem z Casillasem przeżywamy multimedialną podróż przez codzienne życiowe sytuacje.  

I zagrożenia. Urocze. Powala mimika boskiego Hiszpana, wcześniej nigdy nie zdawałyśmy sobie sprawy, że ma on aż tak plastyczną twarz. Zdecydowanie rozświetla ten ponury poniedziałkowy dzień, w którym na Ciachach gruchnęła wieść o tragedii .

Oto nasza ulubiona scena:

Iker jak Iker, ale to nieziemskie ciacho w postaci taksówkarza tuż obok? Bezcenne.

Całej kampanii towarzyszy także reklama telewizyjna, na której Iker śpiewa, ale o tym akurat chciałybyśmy jak najszybciej zapomnieć. Nawet najbardziej pociagającym facetom na planecie nie wybaczymy takiego wycia.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.