• Link został skopiowany

Szybko poszło. Kanał Zero już wyprzedza konkurencję

Na początku lutego wystartował Kanał Zero Krzysztofa Stanowskiego. Dziennikarz postawił na całkowicie własny projekt po wyjściu z Kanału Sportowego. Niespełna dwa miesiące po uruchomieniu kanału projekt Stanowskiego przebił Kanał Sportowy pod względem liczby subskrybentów! Niebawem pęknie bariera miliona osób.
Robert Mazurek i Krzysztof Stanowski
YouTube/Kanał Zero

Kanał Zero zaliczył bardzo głośny start, przez pierwsze trzy tygodnie miał ponad 30 mln wyświetleń. W ostatnim czasie liczba widzów zmalała, ale Krzysztof Stanowski nie martwi się taką sytuacją."Liczba widzów stabilizuje się dokładnie na tym poziomie, jaki przewidziałem w programie na koniec lutego. Za marzec będzie to pewnie około 35 mln wyświetleń i to powinna być w przyszłości liczba, wokół której będziemy się kręcić, aż od czasu do czasu wydarzy się coś napędzającego ruch" - skomentował sam Stanowski.

Zobacz wideo Probierz szykuje tajną broń na Walię? "Oby nasze marzenia nie znalazły się w koszu"

Kanał Zero przebił Kanał Sportowy! Krzysztof Stanowski ma powody do zadowolenia

Założyciel Kanału Zero nie ma jednak powodów do niepokoju. W sobotę wieczorem jego kanał prześcignął Kanał Sportowy pod względem liczby subskrybentów. Obecnie ma już 993,171 subskrypcji.  Z kolei w przypadku Kanału Sportowego jest to 993,155. Niebawem pęknie więc bariera miliona "subów".

Z pewnością dla Stanowskiego są to dobre informacje. Zwłaszcza że rozstawał się on z Kanałem Sportowym w nie najlepszej atmosferze. Popadł on w konflikt interesów z pozostałymi udziałowcami - Michałem Polem, Mateuszem Borkiem oraz Tomaszem Smokowskim. Postanowił więc założyć własny interes i konkuruje z Kanałem Sportowym.

"Kanał Sportowy notuje spadki wyświetleń i subskrypcji, a jego współwłaściciele Mateusz Borek i Tomasz Smokowski starają się dystansować od Kanału Zero Krzysztofa Stanowskiego" - pisał niedawno Dominik Senkowski ze Sport.pl. Zarówno Stanowski, jak i byli jego współpracownicy często wbijają w siebie wzajemne szpilki.

Więcej o:

Komentarze (17)

Szybko poszło. Kanał Zero już wyprzedza konkurencję

picekowski
rok temu
Jeeee
nagilum.sinistrophobicum
rok temu
Cóż, prawda wygrywa :-)
ikebroflovski
rok temu
Skoro mają stałą bezpłatną reklamę na sport.pl i gazeta.pl to co się dziwić - inne biznesy musiałyby wydać u as majątek za tę reklamę jaką zapewniacie Kanałowi za free jak najwięksi frajerzy. Co zabawne, bo przecież Stanowskiego nienawidzicie i się boicie, sądząc po waszym żałosnym artykuliku nieudacznika dziennikarzyny Głuchowskiego.
2mek999
rok temu
Subskrybentów dużo a oglądalność spada.
W marcu już tylko połowa tego co w styczniu.
Zgłoś komentarz

Czy masz pewność, że ten post narusza regulamin?

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę
Dziękujemy za zgłoszenie

Komentarz został zgłoszony do moderacji

Nadaj nick

Nazwa użytkownika (nick) jest wymagana do oceniania, komentowania oraz korzystania z forum.

Wpisz swój nick
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę

Użyj od 3 do 30 znaków. Nie używaj polskich znaków, wielkich liter i spacji. Możesz użyć znaków - . _ (minus, kropka, podkreślenie).