GKS Tychy. Nowi sponsorzy podpisali umowy. Frekwencja pomaga?

GKS Tychy pochwalił się dwoma nowymi sponsorami. Śląskiego drugoligowca będą wspierać marka Pro-Zysk oraz Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki".

Jesteś kibicem z Górnego Śląska? Dołącz do nas na Fejsie! >>

- Nawiązanie współpracy z nowymi sponsorami to świetna wiadomość dla klubu i jego kibiców. Wywiązując się ze wszystkich zapisów umowy, na pewno pozwolimy obu markom na znaczące zwiększenie ich rozpoznawalności na rynku. Frekwencja na pierwszych meczach piłkarzy na nowym obiekcie tylko potwierdza, jaki GKS Tychy posiada potencjał marketingowy. Nowi sponsorzy będą nas również wspierali w walce o obronę hokejowego dubletu i na koszykarskich parkietach. Pierwsze umowy zostały zawarte do końca czerwca 2016 roku, ale jestem przekonany, że to jest dopiero początek naszej dłuższej współpracy - mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport SA.

Od początku sezonu logotyp marki Pro-Zysk jest widoczny na przodzie koszulek piłkarzy GKS Tychy, a także wewnątrz nowego Stadionu Miejskiego Tychy. Logotyp nowego sponsora pojawi się również na jednym z rękawów bluzy hokejowej i bulików Stadionu Zimowego, a także na koszulkach tyskich koszykarzy. Pośrednictwo Finansowe "KREDYTY-Chwilówki" Sp. z o.o. będzie eksponowane na spodenkach piłkarzy i na bandach wokół tafli lodowej. Logotypy obu marek pojawiły się już również na ściankach konferencyjnych oraz na stronie internetowej klubu. Firmy mogą także prowadzić akcje promocyjne i marketingowe podczas domowych spotkań wszystkich sekcji.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.