Puma zapowiedziała, że podpisane zostaną umowy z dwiema nowymi reprezentacjami narodowymi. Jednocześnie zapowiada, że kontrakty z niektórymi federacjami wygasną i nie zostaną przedłużone. Chodzi o Serbię i Izrael.
Gigant branży odzieży sportowej sponsorował Serbów od 2018 roku. Reprezentację Izraela sponsorował wcześniej w dwóch okresach: pomiędzy 1985, a 1989 rokiem, w latach 1996-2008.
Niemiecki gigant w branży odzieży sportowej sponsorował reprezentację Serbii od 2018 roku. W tym samym czasie ponownie nawiązał współpracę z drużyną Izraela, z którą był związany wcześniej w latach 1985-1989 i 1996-2008.
Oficjalne stanowisko firmy mówi o tym, że zakończenie sponsoringu nie ma nic wspólnego z bojkotem produktów marki w związku z wojną.
Serbowie zakwalifikowali się na EURO 2024. Zagrają w grupie C, a ich przeciwnikami będą Anglicy, Duńczycy i Słoweńcy. O prawo startu na europejskim czempionacie wciąż walczą Izraelczycy. W marcu, w półfinale baraży, zmierzą się z Islandią. Jeśli ją pokonają podejmą zwycięzcę starcia pomiędzy Bośnią i Hercegowiną, a Ukrainą.
Puma to niemiecka marka odzieżowa założona w 1948 roku. Obecnie sponsoruje wiele znanych klubów piłkarskich wśród których są chociażby Manchester City i AC Milan.