Spot promujący jedzenie drobiu w ramach kampanii "Ciesz się zdrowiem i smakiem - wybieraj drób" będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Główną rolę - nie licząc drobiu - gra w nim Przybylska, aktorka znana m.in. z ról w serialu "Złotopolscy" i filmu "Kariera Nikosia Dyzmy". Jarosław Bieniuk, czołowy obrońca Widzewa, też jednak wypowiada swoją kwestię: - Świetnie mi ten kurczak wyszedł - mówi.
Słynna reklamówka z udziałem Adama Małysza, nakręcowa w szczytowym okresie "Małyszomanii", kiedy polski skoczek był praktycznie niepokonany. Rywale z całej Europy, z Niemcami: Martinem Schmittem i Svenem Hanawaldem bezskutecznie próbowali poznać sekret Polaka, co prześmiewczo przedstawiono w reklamie "Dania w 5 minut".
Franciszek Smuda jest główną twarzą kampanii reklamowej sieci Biedronka, związanej z jej sponsoringiem reprezentacji Polski. Powstały już dwa spoty. W pierwszym selekcjoner powołuje dość nietypową reprezentację, w drugim prowadzi trening.
Kolejny kultowy spot. Tak były reprezentant Polski a obecnie prezes PZPN Grzegorz Lato reklamował bramy marki Betafence:
Euzebiusz Smolarek był największą gwiazdą reprezentacji Polski przed Euro 2012. Nic więc dziwnego, że to on został bohaterem kampanii Pepsi w naszym kraju. W tym przypadku śmieszniejszy od samego spotu jest film pokazujący, jak powstawał. Kwestia "Trzymamy kciuki za Polskę" nie chciała Ebiemu przejść przez gardło.
Materiał z planu:
Jeszcze raz Adam Małysz, tym razem jako bohater reklamówek marki herbaty Teekanne.
Andrzej Gołota był jedną z twarzy promującej amerykański spis powszechny w 2010 roku. Film od razu stał się hitem polskiego internetu.
Tomasz Frankowski nieoczekiwanie nie znalazł się w kadrze na MŚ 2006 w Niemczech. Na pociechę został mu udział w reklamówce... soczków "Kubuś". - W spocie odwołujemy się do wyobraźni dziecka, w której wszystko jest możliwe - również to, że każde z nich może grać w drużynie z samym Tomkiem Frankowskim ? mówił o pomyśle kreatywnym Jacek Praszałek z agencji Saatchi & Saatchi. Niestety, spot jest niedostępny w internecie. Na pociechę inna reklama z Frankowskim:
Przed mistrzostwami świata Tomasz Kłos (Wisła Kraków) został twarzą Etopiryny, środka na ból głowy. W spocie reprezentant Polski szukał rady u Goździkowej. Dlaczego? Chciał być jak w najlepszej formie na Mundialu. Tabletki Kłosowi się nie przydały, gdyż Paweł Janas ostatecznie piłkarza do Niemiec nie wziął.
Etopiryna niezrażona postanowiła kontynuować kampanię. - Sytuacja wymagała od nas opanowania i wdrożenia tzw. planu B - mówił Filip Wołowski z-ca dyrektora OTC w Polpharmie. Firma przygotowała reklamę prasową z wizerunkiem piłkarza i sloganem "Serce boli. Głowa nie. Dziękuję Pani Goździkowa."
Jeszcze jeden z piłkarzy, który był bohaterem spotu przed mundialem, na który nie pojechał. W słynnym spocie promującym usługę poczty głosowej do Dudka miała dzwonić niejaka pani Krystyna z gazowni.
Reklamówki w internecie niestety już nie ma.