Nowe rankingi od momentu pojawienia się wzbudzają niemal wyłącznie dyskusje dotyczące ich formy. Najpierw wyjaśnienie, być może dla większości oczywiste, ale niezbędne. Tak, słusznie uważacie, że chodzi o statystyki strony i reklamy. Z Czuba, oprócz wielu różnych rzeczy, jest także komercyjnym serwisem. Reklamy były na nim zawsze i nie podejrzewamy, żeby w najbliższym czasie miało się to zmienić.
Jednocześnie, nie jest wcale tak, że ważne są wyłącznie statystyki i pieniądze. Dla Waszej wygody wprowadziliśmy na przykład w relacjach autoodśnieżanie, które liczbę odsłon poważnie zmniejszyło. Ponieważ jednak ułatwiło czytanie naszych relacji - postanowiliśmy poświęcić statystyki, choć spadek był naprawdę bardzo duży.
Nowa forma rankingu, jak już pisaliśmy, została wprowadzona we wszystkich serwisach portalu Gazeta.pl. Nie chcemy i nie zamierzamy jej nadużywać. Używamy jej kilka razy w tygodniu - raz na kilkanaście artykułów.
Przykro nam, że niektórym z Was te rankingi się nie podobają, lektura komentarzy pod takimi tekstami nie sprawia nam przyjemności. Możemy Was jednak zapewnić: w takiej czy innej formie pozostają to niezmiennie te same, zczubowe teksty, pisane przez tych samych zczubowych autorów i z myślą o tych samych zczubowych czytelnikach.
Redakcja Z Czuba.pl
Komentarze (0)
Dlaczego przez niektóre teksty na Z czuba trzeba się przeklikiwać
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy - napisz pierwszy z nich!