Dlaczego przez niektóre teksty na Z czuba trzeba się przeklikiwać

Ten serwis zawsze bardziej był dla Was niż dla nas, dlatego kiedy na forum pojawiają się jednoznacznie negatywne opinie dotyczące jakiegoś aspektu naszej pracy - należy Wam się kilka słów wyjaśnienia. W tym wypadku na temat nowej formy ''przeklikiwanych'' rankingów.

Nowe rankingi od momentu pojawienia się wzbudzają niemal wyłącznie dyskusje dotyczące ich formy. Najpierw wyjaśnienie, być może dla większości oczywiste, ale niezbędne. Tak, słusznie uważacie, że chodzi o statystyki strony i reklamy. Z Czuba, oprócz wielu różnych rzeczy, jest także komercyjnym serwisem. Reklamy były na nim zawsze i nie podejrzewamy, żeby w najbliższym czasie miało się to zmienić.

Jednocześnie, nie jest wcale tak, że ważne są wyłącznie statystyki i pieniądze. Dla Waszej wygody wprowadziliśmy na przykład w relacjach autoodśnieżanie, które liczbę odsłon poważnie zmniejszyło. Ponieważ jednak ułatwiło czytanie naszych relacji - postanowiliśmy poświęcić statystyki, choć spadek był naprawdę bardzo duży.

Nowa forma rankingu, jak już pisaliśmy, została wprowadzona we wszystkich serwisach portalu Gazeta.pl. Nie chcemy i nie zamierzamy jej nadużywać. Używamy jej kilka razy w tygodniu - raz na kilkanaście artykułów.

Przykro nam, że niektórym z Was te rankingi się nie podobają, lektura komentarzy pod takimi tekstami nie sprawia nam przyjemności. Możemy Was jednak zapewnić: w takiej czy innej formie pozostają to niezmiennie te same, zczubowe teksty, pisane przez tych samych zczubowych autorów i z myślą o tych samych zczubowych czytelnikach.

Redakcja Z Czuba.pl

Copyright © Agora SA