• Link został skopiowany

Naukowo o biegaczach i biegach

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu to najbardziej zaangażowany w bieganie uniwersytet w Polsce. Nie tylko biegają, ale także naukowo wspierają biegaczy i organizatorów biegów. Wciąż trwa badanie dotyczące polskich biegaczy prowadzone przez Uniwersytet, a ostatnio UEP wydał też książkę na temat marketingu imprez biegowych.
'Marketing imprez biegowych', red. Zygmunt Waśkowski
Jarosław Bogucki

W październiku ubiegłego roku Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu zorganizował konferencję "Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych". Publikacja "Marketing imprez biegowych" pod redakcją naukową Zygmunta Waśkowskiego to owoc tego wydarzenia. Książka skierowana jest przede wszystkim do organizatorów biegów. Zawiera dwanaście tematycznych opracowań, w których opisano różne sposoby i narzędzia marketingowe, pozwalające bardziej profesjonalnie przygotować imprezę biegową.

Książkę można nabyć na stronie Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (www.pntm.pl) w cenie 25 PLN.

Badanie polskich biegaczy

Od marca Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przeprowadza ankietę dotyczącą biegaczy w Polsce. Celem prowadzonych badań jest ustalenie motywów, oczekiwanych korzyści oraz zaangażowania w uprawianie biegów, określenie preferencji biegaczy w zakresie programów treningowych, startów w zawodach, sprzętu sportowego, identyfikacja źródeł poszukiwanych informacji na temat biegania i imprez biegowych. Ankieta jest anonimowa. Link do ankiety: http://badaniebiegaczy.ankietka.pl/

Zapraszamy do wzięcia udział w badaniu, które pozwoli poznać środowisko biegaczy.

Komentarze (0)

Naukowo o biegaczach i biegach

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy - napisz pierwszy z nich!

Zgłoś komentarz

Czy masz pewność, że ten post narusza regulamin?

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę
Dziękujemy za zgłoszenie

Komentarz został zgłoszony do moderacji

Nadaj nick

Nazwa użytkownika (nick) jest wymagana do oceniania, komentowania oraz korzystania z forum.

Wpisz swój nick
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę

Użyj od 3 do 30 znaków. Nie używaj polskich znaków, wielkich liter i spacji. Możesz użyć znaków - . _ (minus, kropka, podkreślenie).

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.