Nawet najwięksi fanatycy Manchesteru United narzekają w tym sezonie na styl gry "Czerwonych Diabłów". Pod wodzą Louisa van Gaala klub powolną, nudną i nieciekawą piłkę (można by też wspomnieć o odpadnięciu z Ligi Mistrzów, ostatniej klęsce w Lidze Europy albo dopiero piątym miejscu w angielskiej ekstraklasie).
- Jesteśmy zadowoleni... mimo że obecny styl gry Manchesteru United nie jest czymś, co chcielibyśmy oglądać - komentował niedawno Herbert Hainer z Adidasa, dyrektor generalny jednego ze sponsorów MU.
Tymczasem, media zauważyły, że w klubowym sklepiku Manchesteru pojawił się właśnie nowy produkt - bluza z napisem "duty to entertain", czyli, w wolnym tłumaczeniu, "obowiązek bawienia [publiki]. Cóż za autoironia, skoro na Old Trafford, nie ma niczego, co bawiłoby kibiców zespołu!
źródło: Okazje.info