W minioną środę, 9 listopada, premierę miała najnowsza gra dedykowana wyłącznie konsolom PlayStation, God of War Ragnarok. Kolejna odsłona popularnej serii była wyczekiwana przez fanów. Twórcy w procesie reklamowania swojego najnowszego produktu zdecydowali się na interesujący ruch. Grafikami nawiązującymi do gry ozdobiono nowojorskie metro.
W Nowym Jorku wszystko musi być wyjątkowe. Jak się okazuje, odstępstwem od reguły nie jest podróż tamtejszym metrem. Wszystko za sprawą potężnej kampanii reklamowej najnowszego God of War Ragnarok. W procesie dotarcia do jak największej liczby nowych graczy, zdecydowano się ozdobić grafikami z gry tamtejsze perony oraz pociągi.
Kreatywnym sposobem na promocję gry podzielono się w mediach społecznościowych PlayStation. Akcenty nawiązujące do God of War znajdziemy zarówno na wagonach, jak i elementach konstrukcji dworca. Te razem tworzą spójną całość, która zdecydoawanie zachęca do zagrania.
Chociaż jeden dzień po premierze to zdecydowanie zbyt mało, aby wydać pełnoprawny werdykt na temat gry, w tej kwestii warto zaufać profesjonalistom. Na portalu Metacritic zebrano aż 126 recenzji. Ich średnia to 94 punkty w stu punktowej skali.
- God of War Ragnarok to mistrzostwo w opowiadaniu historii, które z łatwością da się zapamiętać jako jedna z najlepszych gier na PlayStation - napisał redaktor portalu WeGotItCovered. Jeśli posiadacie konsolę od Sony, możecie przekonać się o tym samodzielnie.