Na przestrzeni ostatnich lat do branży gamingowej i esportowej w roli sponsorów, partnerów i inwestorów weszła cała gama przedsiębiorstw od małych i średnich marek po światowych gigantów. W związku z wciąż rosnącym zainteresowaniem tą branżą Bydgoskie Centrum Targowo-Wystawiennicze wraz z agencją esportową Knacks oraz organizatorem turniejów esportowych 3League podejmują współpracę przy nowym projekcie gamingowym. Pierwszym punktem kooperacji jest otwarty webinar poświęcony zagadnieniom marketingu w esporcie.
Prelegenci będą nadawać na żywo z hali Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego. Opowiedzą m.in. o wielkości i tempie wzrostu branży gamingowej, o grupie odbiorczej, a przede wszystkim na przykładach pokażą jakie są narzędzia promocji marki w gamingu i jak je wykorzystać.
- W trakcie pandemii gaming jeszcze mocniej zaznaczył swoją obecność w popkulturze. Wiele osób dostrzegło jego wartość marketingową. Przygotowany przez nas webinar ma na celu przedstawić świat gamingu i zaprosić do współpracy nowe marki, które potencjał tej branży dopiero odkrywają - powiedział Dawid Szymański, założyciel agencji Knacks.
Na wydarzeniu zostanie również zaprezentowany nadchodzący event będący obiektem współpracy organizatorów webinaru. Dzięki niemu Bydgoszcz ma stać się nowym, wiodącym punktem na esportowej mapie Polski i Europy.
- W czasach gdy branża eventowa powoli wraca do działania, a zawodnicy i kibice wracają na areny, chcemy wykorzystać ten moment na wejście w nowy obszar. Naszym celem jest stworzenie marki premium, która wyraźnie zaznaczy pozycję Bydgoszczy w świecie esportu i gamingu - mówi Daniel Kur, Dyrektor Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego
Bezpłatny webinar odbędzie się 8 czerwca w godzinach 14:30 - 15:45. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest pod tym tym linkiem. Ilość miejsc ograniczona!