Michael Jordan szczerze: Nie wiem, czy przetrwałbym w obecnych czasach

Michael Jordan wątpi, by w obecnych czasach odnosił takie sukcesy jak wcześniej. Jego zdaniem miałby duży problem ze względu na brak prywatności w związku z rozwojem mediów społecznościowych.

W rozmowie z magazynem "Cigar Aficionado" Michael Jordan został zapytany o to, co myśli na temat prowadzenia kariery w dzisiejszych czasach. Sześciokrotny mistrz NBA był w swoich najlepszych latach  jednym z najpopularniejszych sportowców, dzięki czemu stał się również legendą koszykówki. 

Zobacz wideo NBA. "Nawet w Dineylandzie nie można zamknąć zawodników na pół roku"

- To jest to, z czym mierzy się Tiger Woods, ale ja nie wiem, czy przetrwałbym obecnych, Twitterowych czasach. Czasach, w których nie masz tak dużo prywatności, jakbyś tego chciał i to, co jest z pozoru niewinne, może zostać zinterpretowane na swój sposób - powiedział Michael Jordan

W swojej wypowiedzi Michael Jordan porównał swoją karierę do innego znanego atlety, Tigera Woodsa, który zdecydowanie bardziej obraca się w mediach społecznościowych. Amerykański golfista jest uznawany za jednego z najważniejszych sportowców tej dyscypliny. Jest także pierwszym sportowcem w historii, który został miliarderem. Później tego samego dokonał bokser Floyd Mayweather, a kilka miesięcy temu dołączył do nich Cristiano Ronaldo.

Michael Jordan: Ludzie wykorzystują media społecznościowe dla swoich zysków finansowych

- Tiger [Woods - przyp. red.] był na szczycie swojej kariery jakoś pod koniec mojej. Od tamtego czasu do dziś jedną ze zmian jest rozwój mediów społecznościowych. Twitter i inne tego rodzaju aplikacje, które zaatakowały osobowość i czas osobisty do tego stopnia, że ludzie postanowili wykorzystywać je dla swoich zysków finansowych i innych tego rodzaju działań - dodał legendarny koszykarz

Sam Michael Jordan nie posiada w mediach społecznościowych konta, które prowadziłby publicznie. Jest za to założona przez legendę NBA marka Jordan, która nawiązała współpracę m.in z piłkarskim mistrzem Francji Paris-Saint Germain. Aktualnie posiada ona ponad 10 mln polubień na Facebooku, 21,2 mln obserwujących na Instagramie oraz 4 mln na Twitterze.