• Link został skopiowany

To już pewne. Reprezentacja Polski straci sponsora z końcem roku

Z końcem 2022 roku T-Mobile przestanie być sponsorem reprezentacji Polski, o czym poinformował portal Wirtualne Media. Firma z branży telekomunikacyjnej wspierała kadrę od kwietnia 2020 r.
Cezary Kulesza
Agencja Gazeta

W kwietniu 2020 roku Polski Związek Piłki Nożnej oficjalnie ogłosił zawarcie umowy sponsorskiej z firmą T-Mobile. Współpraca obejmowała działania przy męskich i kobiecych reprezentacjach na szczeblu seniorskim oraz młodzieżowym. Kontrakt obowiązywał do końca 2022 roku.

Zobacz wideo Hitowa walka na KSW. Kto okaże się lepszy? [Sport.pl Fight]

T-Mobile kończy współpracę z polską kadrą. "Zawsze wspieraliśmy reprezentację"

Z informacji portalu Wirtualne Media wynika, że wygasająca za kilkanaście dni umowa z firmą telekomunikacyjną nie zostanie przedłużona. - Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. (...) Bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. - napisało biuro prasowe T-Mobile Polska w odpowiedzi na pytania Wirtualnych Mediów. Decyzja miała zapaść jeszcze przed mistrzostwami świata w Katarze.

Choć ta zmiana nie pozostanie bez wpływu na finanse reprezentacji, to w ostatnich miesiącach PZPN-owi udało się pozyskać innych sponsorów. Od maja sponsorem strategicznym seniorskich i juniorskich kadr mężczyzn i kobiet jest InPost (operator logistyczny). Kontrakt ten był największym w historii polskiej piłki reprezentacyjnej.

We wrześniu sponsorem męskiej kadry została firma Tarczyński (wędliny i kabanosy), a w listopadzie nawiązano współpracę z markami Tyskie (browar), Fakro (okna dachowe) oraz Inszury.pl (porównywarka ubezpieczeniowa).

Więcej podobnych treści sportowych znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl

Od pewnego czasu trwają też rozmowy z głównym sponsorem kadry, którym od 2015 r. była Grupa Lotos. W połowie tego roku została ona jednak przejęta przez PKN Orlen, przez co to właśnie ta firma zaczęła być promowana przy okazji spotkań reprezentacji i to ona zadecyduje o ewentualnym przedłużeniu współpracy. Umowa wygasa z końcem 2022 r.

Więcej o:

WynikiTabela

Komentarze (11)

To już pewne. Reprezentacja Polski straci sponsora z końcem roku

miromaz
3 lata temu
Złodziejskie T-Mobile też nie chce mieć nic wspólnego z Leśnymi dziadkami ???
Ja nie chcę mieć nic wspólnego z T-Mobile, za żadne pieniądze! I nie polecam.
Polak
3 lata temu
Wcale się nie dziwię a winni tego to szef PZPN, piłkarze ci starsi zwani elitą i trochę trener.
Bal jar
3 lata temu
Przecież z takimi premiami 30 mln. zł. +
mogą sami się sponsorować.
Anonimowy
3 lata temu
Mam nadzieję że wszyscy sponsorzy zrezygnuje, bo reklama pod szyldem PZPN to antyreklama jak dla mnie
Zgłoś komentarz

Czy masz pewność, że ten post narusza regulamin?

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę
Dziękujemy za zgłoszenie

Komentarz został zgłoszony do moderacji

Nadaj nick

Nazwa użytkownika (nick) jest wymagana do oceniania, komentowania oraz korzystania z forum.

Wpisz swój nick
Wystąpił błąd, spróbuj ponownie za chwilę

Użyj od 3 do 30 znaków. Nie używaj polskich znaków, wielkich liter i spacji. Możesz użyć znaków - . _ (minus, kropka, podkreślenie).