Tinder nowym sponsorem Manchesteru United?

Brytyjskie media donoszą, że popularna aplikacja randkowa prowadzi rozmowy z Manchesterem United. Tinder miałby zostać sponsorem Czerwonych Diabłów, a logo aplikacji powinno znaleźć się na lewym ramieniu piłkarzy. Tinder jest gotowy zapłacić około 12 milionów funtów za sezon.

Tinder jest zainteresowany podjęciem współpracy z Manchesterem United, a klub miał już rozpocząć rozmowy z firmą wywodzącą się z Doliny Krzemowej. Przedstawiciele Tindera również potwierdzają, że są zainteresowani reklamą na lewym ramieniu koszulki Czerwonych Diabłów. 

Taką możliwość dają nowe przepisy komercyjne dla angielskich klubów, a dziewięć drużyn już podpisało umowy z nowymi sponsorami. Nikt jednak nie zarobił tyle, ile oferuje Tinder. Według brytyjskich mediów, ma to być aż 12 milionów funtów za sezon.

Eksperci szacują, że wartość reklamy na lewym ramieniu szacowana jest na 20% tego, ile można zarobić na reklamie w centralnej części koszulki.

Tinder rozpoczął niedawno współpracę z włoskim Napoli, a twarzą aplikacji został Arkadiusz Milik. W ramach wspólnej akcji promocyjnej polski napastnik Arkadiusz Milik miał umówić się z wybranymi fankami.

Więcej o: