Sport.pl
  
Aplikacja Fotball LIVE
  POBIERZ

"Robert Lewandowski promuje dużą, ale kontrowersyjną markę. Światowy top go wyprzedza"

Kylian Mbappe ma już własną linię odzieżową. Logo KM zyskuje ekspozycję i prestiż. 21-letni Francuz idzie śladem Michaela Jordana, Lionela Messiego czy Rogera Federera. Własna marka daje "wartość, która wykracza poza wyniki sportowe" i oparcie po karierze - komentują fachowcy. Gdzie w świecie własnych produktów jest Robert Lewandowski? - Trochę z tyłu - słyszymy. A odpowiednie ruchy marketingowe mogłyby mu pomóc w takich plebiscytach jak Złota Piłka.
Więcej o:
Komentarze (89)
"Robert Lewandowski promuje dużą, ale kontrowersyjną markę. Światowy top go wyprzedza"
Zaloguj się
  • rascal76

    Oceniono 22 razy 20

    Mbappe ma własną kolekcję ubrań z Nike. Jakie to własne to nie kumam.

  • frankyy

    Oceniono 14 razy 10

    no rzeczywiście Lewandowskim krzywda się dzieje...

  • crex-crex

    Oceniono 9 razy 9

    Trzeba być nieźle "zrytym", żeby kupić coś dltego, że ma to naszywkę KM czy RL itp. "Bo chcę być jak oni" ? :-) Coś nieprawdopodobnego.

  • gregorecny

    Oceniono 10 razy 8

    Przed MŚ marketing szedł pełną parą , wiadomo jak to się skończyło.
    Lewandowski (HEADEN SHOULDERS. telefon HUWEII, GILETTE, VISTULA, napój OSHEE , opony GOODYEAR)
    GLIK (Rexona, FIRMA BLACHOTRAPEZ, Media expert, salon BMW)
    GROSICKI 4 ( ŻABKA, EURO RTV , WODA WATER, NAPOJE TURBO GROSIK, gry Turbo Soccer VR )

    Błaszczykowski 4 (LAYS , PEPSI, PLAY, TELEWIZORY LG, LOTOS)
    NAWAŁKA ( PARÓWKI BERLINKI , WARKA, PLAY, NAPÓJ 4MOVE, SAMSUNG GALAXY, okna FAKRO, sklep LEROY MERLIN).
    MILIK - TYMBARK TINDER
    pazdan ( woda Kubus waterr sport
    FABIANSKI (BZ WBK)
    krychowiak ( zegarki Albert liere,kanał Cartoon Network )
    Boniek (Tyskie, kampania PLAY , samsung galaxy)
    PISZCZEK - KRISPOL

  • lazy_bones

    Oceniono 11 razy 7

    Ktoś tu nieźle odleciał w kosmos ze swoimi bzdurnymi teoriami. Akurat Lewandowski bardzo mądrze wykorzystuje swój potencjał marketingowy i z pewnością na brak kasy po zakończonej karierze narzekać nie będzie. Ale zestawianie Lewandowskiego z legendami swoich dyscyplin pokroju Jordana czy Federera świadczy raczej o podstawowym niezrozumieniu fenomenu tych sportowców, sile ich oddziaływania na wyobraźnię kibiców i potencjale z którego zrodziły się linie odzieżowe. Przypadek Mbappe też jest z kolei zupełnie inny - piłkarz ma zaledwie 21 lat, a już jest mistrzem świata i jednym z najdroższych piłkarzy globu, podczas gdy Lewy w jego wieku biegał po klepiskach krajowej ekstraklasy. Nie dziwi więc upatrywanie w jego osobie przez Nike kolejnego fenomenu na skalę światową i inwestowanie w markę Mbappe. Lewandowski nigdy takiego potencjału nie miał, bo o ile jest wybitny na świecie i fenomenalny w skali Polski, to nigdy nie był i nie będzie fenomenem w skali globalnej.

  • zlosliwyskrzat

    Oceniono 15 razy 7

    Co wy opowiadacie?
    Przecież Robert ma własną markę. Nazywa się by Ann "szwarc, mydło i powidło".

  • jo81

    Oceniono 5 razy 5

    kasa kasa kasa kasa........

  • cezaryk

    Oceniono 11 razy 5

    > Działania osób pracujących dla Lewandowskich dziwią
    Przychodzą na myśl słynne zarobaczone batoniki od małżonki.
    Ale może wtedy mniej zarabiali pieniążków wspólnie.

  • kwiatpatologii

    Oceniono 4 razy 4

    MG13 to podróbka marki MS13.
    Kartel się dowie to Gortat przestanie być wysoki.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX