Nowy sponsor strategiczny żużlowców Wybrzeża

Polska filia niemieckiej firmy Avides Media AG została nowym sponsorem strategicznym żużlowego zespołu Renault Zdunek Wybrzeże. Logotyp firmy pojawi się między innymi na kombinezonach gdańskiej drużyny oraz bandach stadionu im. Zbigniewa Podleckiego.

Avides Media AG specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek zwrotów konsumenckich, produktów odnowionych oraz nadwyżek stanów magazynowych. Firma została założona w 1997 roku przez Ralfa Hastedta w niemieckiej miejscowości Brockel. W ciągu niespełna dwudziestu lat Avides przeszło drogę od działalności jednoosobowej do firmy posiadającej oddziały w Wielkiej Brytanii (od 2009 roku) oraz Polsce (od 2013).

Coraz większe znaczenie w funkcjonowaniu firmy ma jej gdańska filia odpowiedzialna za handel w sektorze B2B na rynkach Europy Wschodniej.

- Misją Avides jest szeroko rozumiana odpowiedzialność społeczna i lokalna. Zdajemy sobie sprawę, że jako przedsiębiorcy ponosimy szczególną odpowiedzialność za nasze najbliższe otoczenie, dlatego wspieramy finansowo młodzieżowe kluby sportowe, a także jesteśmy głównym sponsorem niemieckiej pierwszoligowej żeńskiej drużyny koszykówki AVIDES Hurricanes. Do tej pory w lokalne inicjatywy angażowaliśmy się jedynie w Niemczech, ale teraz przyszedł czas na Polskę i Gdańsk - powiedział dla oficjalnej strony gdańskiego klubu Adam Zieleziński, dyrektor handlowy Avides.pl.

Skąd zainteresowanie żużlem wśród dyrekcji firmy, która do tej pory wspierała inne dyscypliny w Niemczech, a w Polsce nie wspierała żadnego podmiotu?

- Odpowiedź na to pytanie jest dość prosta. Po pierwsze jesteśmy pasjonatami sportu, po drugie praktycznie każda z osób odpowiadająca za funkcjonowanie Avides.pl Sp. z o.o. pochodzi z miasta żużlowego. Ja sam wychowałem się w Ostrowie Wlkp.. Dziś jednak jesteśmy w Gdańsku, tutaj firma ma siedzibę, więc naturalnym dla nas jest wspieranie właśnie Wybrzeża. Przyglądaliśmy się funkcjonowaniu klubu w ostatnim czasie i jesteśmy przekonani, że decyzja o współpracy przyniesie wiele korzyści obu stronom - podkreślił Zieleziński.

Wciąż nie wiadomo czy do sponsorowania gdańskiego zespołu wróci firma Lotos. Jednak w tym przypadku ewentualne decyzje mogą zapaść dopiero po wyborze nowego prezesa spółki, który ma być wyłoniony w konkursie. W tej chwili nie jest jeszcze znana data jego rozpisania.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.