Tenis. Finalistka Australian Open reklamuje lody

Na Li była rewelacją styczniowego Australian Open, gdzie doszła do finału przegrywając tam z Belgijką Kim Clijsters. Teraz do Chinki zgłaszają się kolejni sponsorzy. Tenisistka podpisała kontrakt z producentem luksusowych lodów Häagen-Dazs.

SPORT.PL na FACEBOOK-u - wejdź na nasz profil, zostań fanem. Komentuj, dyskutuj, radź ?

Jako pierwsza kontrakt z Chinką podpisała produkująca zegarki szwajcarska firma Rolex. Teraz przyszła pora na inną ekskluzywną markę - Häagen-Dazs.

28-letnia Na Li podpisała wieloletnią umowę promocyjną, wartą około pół miliona dolarów rocznie. Kontrakt dotyczy promocji na całym świecie, ale skupi się na rynku chińskim, gdzie popularność Na Li po jej styczniowym sukcesie gwałtownie wzrosła.

Po przegranym finale Na Li awansowała na siódme miejsce w rankingu WTA. Wyżej w historii azjatyckiego tenisa była jedynie Japonka Kimiko Date-Krumm, która w 1990 roku osiągnęła czwartą pozycję. Li została też pierwszą w historii zawodniczką z Azji w finale turnieju wielkoszlemowego.

Co jeszcze zmieni sukces Na Li? ?

Więcej o: