Australian Open 2010 dla amatorów

Kto powiedział, że trzeba być Agnieszką Radwańską albo Łukaszem Kubotem, żeby zagrać w przyszłorocznym Australian Open? Nie, nie trzeba - wystarczy znaleźć sobie partnera lub partnerkę, wygrać KIA Soul Open, czyli krajowe eliminacje do KIA Amateur Australian Open 2010 i już można się pakować. Organizatorem cyklu jest Amatorski Tenis Polski Sp. z o.o. a sponsorem tytularnym KIA Motors Polska Sp. z o.o.

Kilka lat temu, niejako na próbę, odbył się jeden turniej kwalifikacyjny, ale impreza nie była kontynuowana. Dopiero powstanie Amatorskiego Tenisa Polskiego i programu "atp - gram, bo lubię" (ponad 600 turniejów w 2008 roku, ok. 700 w 2009; ponad 1100 licencjonowanych graczy) pozwoliło polskim tenisistom-amatorom na dobre włączyć się do międzynarodowej rywalizacji na Rod Laver Arena w Melbourne.

W KIA Soul Open może zagrać każdy, kto nigdy nie był klasyfikowany w rankingach WTA lub ATP oraz posiada obywatelstwo polskie. W turniejach eliminacyjnych rywalizować będą pary mieszane bez ograniczeń wiekowych. Osiem najlepszych teamów spotka się w turnieju Masters, który zostanie rozegrany w szerszej formule, tak jak w Pucharze Hopmana dla zawodowców - singiel kobiet, singiel mężczyzn i mikst. Zwycięzcy tych zawodów zakwalifikują się do Wielkiego Finału Światowego, który odbędzie się podczas wielkoszlemowego Australian Open.

Sponsorem Australian Open - zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów - jest KIA Motors. Rozszerzając, już od kilku lat, zakres współpracy z wybranymi dyscyplinami sportu, firma zmierza w kierunku marki o charakterze sportowym, grającym na emocjach, a także w pełni praktycznej i funkcjonalnej, zorientowanej na kierowców w młodszej grupie wiekowej.

KIA została głównym partnerem Australian Open w 2002 roku, co z promocyjnego punktu widzenia okazało się posunięciem wyjątkowo udanym. Wtedy też po raz pierwszy w historii Wielkiego Szlema siatkę kortu ozdobiły logotypy sponsora, zyskując uznanie ze strony zarówno graczy, jak i komentatorów prasowych. Ponieważ taka metoda popularyzacji nazwy sponsora spotkała się z ogromnym zainteresowaniem, logo KIA widnieć będzie na kortach tenisowych przez jeszcze wiele najbliższych lat.

Wspieranie na skalę globalną młodych, utalentowanych sportowców o ogromnym potencjale to nie tylko klucz do serc najważniejszych grup klientów, ale także skuteczna promocja wspaniałego ducha ewolucji, z czego KIA jest znana na świecie.

Turnieje eliminacyjne KIA Soul Open:

Warszawa 22-23 sierpnia

Wrocław 29-30 sierpnia

Gdynia 12-13 września

Katowice 19-20 września

Turniej Masters:

Warszawa - 26-27 września

Szczegóły na stronach www.kia.pl oraz http://www.atp.org.pl/

Informacje o turnieju także pod numerem telefonu 662 061 484 lub 855 62 72.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.