Kierunek obejmuje obszary wiedzy i umiejętności, które są niezbędne do połączenia kompetencji dziennikarskich, marketingowych i menedżerskich. Czego słuchacz dowie się w czasie studiów na tym kierunku? Kadra doświadczonych praktyków przekaże wiedzę o specyfice dziennikarstwa sportowego (internetowego, prasowego, radiowego i telewizyjnego) i zasadach obsługi medialnej wydarzeń sportowych.
W programie znalazły się też podstawy nowoczesnego zarządzania informacją, prowadzenia kampanii reklamowych, marketingu sportu oraz zasady organizowania imprez masowych. Studenci otrzymają wiedzę z zakresu prawa sportowego, prasowego i autorskiego, poznają warsztat pracy rzecznika prasowego oraz podstawy psychologii sportu.
Studia są adresowane do absolwentów studiów wyższych I i II stopnia (przede wszystkim kierunków: AWF, ekonomia, zarządzanie, dziennikarstwo, politologia, prawo), którzy wiążą swoją karierę z pracą w mediach i agencjach reklamowych, instytucjach, organizacjach i klubach sportowych.
Więcej informacji - na stronie Uczelni Łazarskiego ?