O marketingu w sporcie

Jerzy Engel, były selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski, Krzysztof Hołowczyc, olsztyński kierowca rajdowy, i Tomasz Dowgiałło, dyrektor turnieju World Tour w siatkówce plażowej, opowiedzą w Olsztynie o marketingu w sporcie

Seminarium naukowe o marketingu w sporcie wyczynowym przygotował Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, a odbędzie się ono w czwartek (19 maja) w uniwersyteckim centrum konferencyjnym w Kortowie. Tego typu seminarium jest po raz pierwszy organizowane w Olsztynie, a podczas konferencji będzie można usłyszeć o szeroko rozumianym marketingu w sporcie i z udziałem sportowców. Zaproszeni goście opowiedzą, jak skutecznie szukać sponsorów, jak dbać o wizerunek zawodników i drużyn czy jak zarządzać klubem. Podczas seminarium wykłady wygłoszą m.in. Jerzy Engel, Tomasz Dowgiałło, Krzysztof Hołowczyc i Paweł Januszewski.

O wpływie prowadzenia marketingu na wyniki zespołu, na przykładzie występu piłkarskiej reprezentacji Polski na mistrzostwach świata w Korei i Japonii 2002, opowie Jerzy Engel, były selekcjoner kadry narodowej. Receptę na sukces z wykorzystaniem mediów przedstawi Krzysztof Hołowczyc, doskonale znany olsztyński kierowca rajdowy. Organizacje turnieju Pucharu Świata World Tour w siatkówce plażowej od zaplecza przedstawi Tomasz Dowgiałło. Swoje spostrzeżenia przedstawią także: Beata Bublewicz, autorka książki o Marianie Bublewiczu, Tomasz Redwan, dyrektor Redwan Sport Marketing, a także Barbara Czyrko z Fundacji im. Huberta Wagnera. Seminarium, wykładem o miejscu i możliwości wykorzystania sponsoringu w koncepcji marketingu sportowego, rozpocznie dr Zygmunt Waśkowski z poznańskiej Akademii Ekonomicznej.

W przerwach między wykładami pokaz tajskiej sztuki walki Muay Thai zaprezentuje wicemistrz świata Grzegorz "Lampart" Paczkowski, z klubu Camel Muay Thai.

Szczegółowe informacje i program seminarium znaleźć można na stronie: http://center.uwm.edu.pl/mws

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.