Jedno serce, jeden klub, jeden Bosman - to hasło szczecińskiego browaru znane jest kibicom już od kilku miesięcy. Teraz firma podkreśla swój związek z piłkarskim klubem poprzez limitowaną serię piwa full - podstawowego produktu z ul. Chmielewskiego.
- Niewykluczone, że po dwóch miesiącach etykieta zostanie zmodyfikowana - mówi Mikołaj Ciaś, menedżer marki Bosman. - Ta wersja, która teraz trafia do sprzedaży, ma związek z awansem Pogoni do I ligi. Czekamy na kolejne sukcesy, które chcemy promować poprzez nasze produkty.
Nad etykietami graficy pracowali przez trzy miesiące. Jedno od początku było pewne - muszą być utrzymane w bordowo-granatowej tonacji, czyli w barwach szczecińskiego klubu. Z kolei Gryf jest złoty.
- Chcieliśmy w ten sposób podkreślić elitarność ekstraklasy, w której drużyna zaczęła występy - wyjaśnia Ciaś.
Bosman Browar Szczecin jest głównym sponsorem Pogoni od wiosny.