W baku McLarena prowadzonego przez Fina znajduje się paliwo wystarczające do przejechania połowy wyścigu. Kovalainen, podobnie jak ruszający zza jego pleców kierowcy Brawna, planuje zatem jazdę na jedno tankowanie. Zbliżoną strategię mają pozostali zawodnicy z pierwszej dziesiątki - jedynie czołowa trójka zamierza tankować dwukrotnie.
Strategię jednego tankowania planują także wszyscy kierowcy, którzy nie dostali się do finałowej części czasówki. Robert Kubica i Nick Heidfeld mają na pokładzie dokładnie taką samą ilość paliwa, wystarczającą do przejechania 32 okrążeń. Giancarlo Fisichella, który w czasówce przedzielił duet BMW Sauber, zjedzie na tankowanie trzy rundy wcześniej.
F1.pl przybliża: Legendarny i piekielnie szybki tor Monza Ciężar samochodów na starcie do Grand Prix Włoch (według kolejności startowej):
1. Lewis Hamilton - 653,5 kg
2. Adrian Sutil - 655 kg
3. Kimi Räikkönen - 662 kg
4. Heikki Kovalainen - 683 kg
5. Rubens Barrichello - 688,5 kg
6. Jenson Button - 687 kg
7. Vitantonio Liuzzi - 679,5 kg
8. Fernando Alonso - 677,5 kg
9. Sebastian Vettel - 682 kg
10. Mark Webber Web - 683 kg
11. Jarno Trulli - 703 kg
12. Romain Grosjean - 699,8 kg
13. Robert Kubica - 697,5 kg
14. Giancarlo Fisichella - 690 kg
15. Nick Heidfeld - 697,5 kg
16. Timo Glock - 709,8 kg
17. Kazuki Nakajima - 706,2 kg
18. Nico Rosberg - 708,6 kg
19. Sébastien Buemi - 706 kg
20. Jaime Alguersuari - 706 kg
Więcej szczegółów - na F1.pl ?