Kubica liczy na KERS w Bahrajnie ?
Przyznał to otwarcie Helmut Lense z rady nadzorczej Daimler AG (kiedyś Daimler-Benz). Mercedes boryka się z problemami z powodu kryzysu finansowego oraz zapaści w branży motoryzacyjnej. W związku z tym Lense wpadł na pomysł, że pieniądze przeznaczane na McLarena mogą zostać lepiej wydane. Mercedes mógłby pozostać w Formule 1, ale wyłącznie jako dostawca silników.
- Celem Daimlera jest być przodownikiem "zielonej technologii". Czy Formuła 1 do tego pasuje? Czy może byłoby właściwym krokiem zrezygnowanie z Formuły 1 i skoncentrowanie się na technologiach zmniejszających zanieczyszczenie powietrza? - pyta retorycznie Lense.
Mercedes-Benz posiada 40 proc. udziałów w zespole McLaren-Mercedes.
Dla słabo spisującej się ekipy z Woking nastały ciężkie czasy. 29 kwietnia Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) ma zdecydować o karze dla McLarena w związku z aferą, ochrzczoną w Wielkiej Brytanii "liegate" - na polecenie zespołu Lewis Hamilton kłamał, że miał kłopoty z bolidem.
- Mogę tylko powiedzieć, że jeśli będzie to kara niesprawiedliwie wielka, mój sponsor może opuścić zespół - powiedział w "The Telegraph" pracownik jednego z poważniejszych sponsorów Anglików.
9:00 - Pierwszy trening
13:00 - Drugi trening
10:00 - Trzeci trening
13:00 - Kwalifikacje (Relacja na żywo w Sport.pl)
14:00 - Wyścig (Relacja na żywo w Sport.pl)
Deszczu nie będzie. Ale burza piaskowa... ?