LM: Barcelona faworytem bukmacherów ?
20 mln euro to kwota o 3 mln wyższa od tej, którą wyłożyły w poprzednim przetargu nSport i TVP. Skąd taki wrost ceny? - Od kiedy jesteśmy w Unii Europejskiej, ceny reklam znacznie zbliżyły się do tych z bogatszych rynków europejskich, stąd wzrost - ocenia Marian Kmita, szef Polsatu Sport. Ponadto nowe przepisy UEFA zwiększają szansę na występ polskiej drużyny w fazie grupowej, co jeszcze uatrakcyjni prestiżowe rozgrywki w Polsce.
Do tej pory Ligę Mistrzów pokazywały: nSport i TVP. Dla tej pierwszej stacji rozgrywki były kluczową pozycją w ramówce. Ewentualna porażka w przetargu mogłaby mieć dla kanału fatalne skutki.
Jednak, jak twierdzi Marian Kmita, Liga Mistrzów nie jest dla polskiego kibica najważniejsza. - To, że w ostatnim przetargu nie wygraliśmy praw do Ligi Mistrzów wyszło nam wtedy na dobre. Pieniądze przeznaczyliśmy na rozgrywki krajowe, jak boks czy polską siatkówkę. Widzowie w danym kraju interesują się głównie rozgrywkami krajowymi - wyjaśnia.