Konferencja "Marketing w sporcie"

Po raz czwarty w stolicy Warmii i Mazur odbędzie się konferencja naukowa "Marketing w sporcie". Skierowana jest ona do klubów, związków sportowych, by zapoznały się z nowoczesnymi formami zarządzania sportem

Z kolei przedstawiciele biznesu z naszego regionu (i nie tylko) dowiedzą się, jakie istnieją możliwości reklamy poprzez sport, by skutecznie zbudować wizerunek firmy. Co roku aulę odwiedzają także młodzi ludzie, którzy w najbliższej przyszłości chcą decydować o wizerunku rodzimego sportu.

- Otrzymywałem wiele sygnałów, że takie spotkania są bardzo potrzebne - mówi Marcin Zarębski, organizator konferencji. - Warto się uczyć od najlepszych, dlatego co roku zapraszamy zupełnie innych gości. Co prawda zmieniliśmy datę, bo wcześniej "Marketing w Sporcie" odbywał się wiosną, ale termin jesienny wydaje się nam zdecydowanie lepszy. M.in. dlatego, że większość klubów sportowych, jak i firm, w tym czasie robi bilans z mijającego roku i przygotowuje budżety na przyszły rok.

Konferencja odbędzie się 14 listopada w auli Biblioteki Głównej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ul. Oczapowskiego 12b (nie jak dotąd to miało miejsce w Centrum Konferencyjnym).

Więcej informacji na temat spotkania na stronie internetowej www.uwm.edu.pl/mws

Program konferencji

Moduł I -

- Budowa turystycznej marki miasta Ostróda poprzez sport - Olgierd Dąbrowski, zastępca Burmistrza Miasta Ostróda;

- Z drugiej strony kamery (współpraca sportowców z mediami) - Mariusz Szyszko, były zawodnik, obecnie dziennikarz TVP SPORT;

- Biuro prasowe jako centrum budowania wartości medialnej imprezy - Maciej Świniarski, dziennikarz Radia Olsztyn;

Moduł II - profesjonalny klub, zawodowa liga

- Struktura organizacyjna klubu piłkarskiego na przykładzie Vfl Volfsburg, Piotr Tyszkiewicz, były piłkarz Vfl Volfsburg, licencjonowany menedżer FIFA;

- Budowa i rozwój klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk - Błażej Słowikowski, rzecznik prasowy klubu;

- Funkcjonowanie klubu w Polskiej Lidze Piłki Siatkowej - Tomasz Redwan, marketing menedżer PlusLigi Siatkówki;

- Telekonferencja z trenerem Bogdanem Wentą, Z Niemiec do Polski. Organizacja klubu piłki ręcznej na przykładzie Bundesligi.

Moduł III - sport jako platforma komunikacji marketingowej z klientami

- Promocja marki poprzez sport - Grzegorz Koprucki, marketing menedżer Grupy Żywiec;

- Sponsoring sportowy w TVP SA - Marcin Czubak, Ewa Ojdana, Biuro Reklamy TVP SA.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.