Bot Sport.pl powstał w marcu i promowany był w kanałach social mediowych serwisu (Facebook, Snapchat, Instagram, Youtube). W ciągu kilku ostatnich dni Facebook zintensyfikował wewnętrzne działania promocyjne - w niektórych mobilnych wersjach aplikacji Messenger użytkownicy widzą już polecane boty - co przełożyło się na 4 tysiące nowych użytkowników bota Sport.pl.
W sumie bot Sport.pl ma 6 tysięcy użytkowników, a najwięcej, bo blisko 90% zapisanych, korzysta z funkcji powiadomień z breaking newsami.
Jak wejść do bota i co on właściwie umie?
Wystarczy napisać do nas na Messengerze (konto: Sport.pl) albo po prostu kliknąć TUTAJ.
Komunikując się ze SportBotem na Messengerze, możecie liczyć na wysyłkę najważniejszych informacji dnia, meldunków o ulubionej drużynie lub błyskawicznych breaking newsów.
Bota ciągle unowocześniamy i optymalizujemy - zaglądajcie do niego!
Przykład korzystania z bota - poproś go o newsy: