Czy Górnik Zabrze szybko wróci do Ekstraklasy? Podyskutuj na Facebooku >>
Do tej pory Masoń kierował działem promocji zabrzańskiej Kopalni Guido.
O zmianach w dziale marketingu Górnika mówiło się już od dawna. Wspominał o nich chociażby Marek Pałus, były już prezes zabrzan. Kiedy jeszcze w zeszłym roku pytaliśmy go o pola, nad którymi klub z Roosevelta musi popracować w pierwszej kolejności, odpowiedział tak: - Chociażby nad strukturą sprzedażową, której Górnik w zasadzie nie ma. Ostatnimi czasy trzeba było przede wszystkim gasić pożary. Inwestowanie w marketing i dobry PR nie wchodziło w grę, bo one sporo kosztują. Poza tym tu znów dochodzimy do tematu stadionu. Zbudowanie dobrych finansów w oparciu o trzytysięczną frekwencję było nierealne. Za moment jednak ten stadion powstanie, a wtedy roboty będziemy mieli nie dwa, ale cztery razy więcej. Bo tylko jakiś niepoprawny optymista może sądzić, że zapełnienie tych trybun będzie zadaniem łatwym.
Obserwuj autora na Twitterze - @kkwasniewski_ >>