Sport na smartfonie

Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej, piłkarskie Euro, igrzyska olimpijskie - rok 2016 dla polskich kibiców zapowiada się niezwykle atrakcyjnie. Na wczorajszej konferencji ?Marketing sportowy w cyfrowym świecie? nie było wątpliwości - większość kibiców śledzić je będzie na pionowym ekranie.

Twitter, Periscope, Snapchat i inne aplikacje mobilne są popularniejsze niż kiedykolwiek. To głównie wokół tych narzędzi i jak najbardziej angażujących użytkowników form skupi się w sieci sportowy świat w nadchodzącym roku. - Spodziewamy się, że piłkarskie mistrzostwa Europy i igrzyska olimpijskie w Rio przyciągną ponad połowę użytkowników właśnie na smartfony - mówił Marcin Gadziński, szef Sport.pl, podczas konferencji "Marketing sportowy w cyfrowym świecie".

W trakcie najważniejszych przyszłorocznych imprez ekspresowe i ekskluzywne treści, w tym materiały wideo, będzie dostarczała aplikacja Sport.pl LIVE. To niekwestionowany lider na rynku mobilnych urządzeń w Polsce. - Wystartowaliśmy dwa lata temu i mamy prawie milion pobrań - podkreślił Gadziński.

Ciekawe prezentacje przedstawili również Agnieszka Gajzler z Carat Polska (o badaniu wybranej dyscypliny sportu w internecie, blogosferze i social media), Artur Grochowski, dyrektor sprzedaży Sport.pl (o skutecznych multimedialnych kampaniach sportowych), Zbigniew Nasarzewski z agencji komunikacji Dentsu Aegis Network (o tym, czy nowe technologie to tylko moda, czy realna przyszłość) oraz gość specjalny z Londynu Charlie Wylie, dyrektor ds. biznesu sportowego Dentsu Aegis Network.