To był udany rewanż Peugeota po sromotnej porażce z citroenami w Rajdzie Monte Carlo. Byłoby jeszcze lepiej ale dwóch kierowców peugeota z najlepszej piątki rajdu - Harri Rovanpera oraz fantastycznie jadący, wystawiający prywatny samochód Jusso Pykalisto - zderzyło się ze sobą.
Pozostali Polacy jadący samochodami grupy "N" daleko. Janusz Kulig był 26., Krzysztof Hołowczyc po otrzymaniu kary 4 minut na 11. odcinku specjalnym - 34., Łukasz Sztuka 39., Michał Sołowow - 44. W klasyfikacji FIA tzw. samochodów produkcyjnych Kulig był najlepszy (ale w klasie "N" było od Kuliga lepszych czterech kierowców - trzech Szwedów i Włoch wystawiających swoje prywatne samochody, niezgłoszonych w FIA do rywalizacji w kategorii "productiion cars"), pokonał o 3 s. słynnego niegdyś Szweda Stiga Blomqvista. Hołowczyc był w tej kategorii szósty, a Łukasz Sztuka ósmy. Rywalizowało w niej 19 samochodów.
1. Marcus Gronholm (Finlandia) Peugeot 3 godz. 3 min. 28,1 s
2. Tommi Makinen (Finlandia) Subaru 50.8 s. straty
3. Richard Burns (W. Brytania) Peugeot 1 min 17,9
4. Markko Martin (Estonia) Ford 1:45.8
5. Colin McRae (W. Brytania) Citroen 2:15.8
6. Petter Solberg (Norwegia) Subaru 2:19.1
7. Sebastien Loeb (Francja) Citroen 3:14.7
8. Toni Gardemeister (Finlandia) Skoda 3:19.2
9. Carlos Sainz (Hiszpania) Citroen 3:24.2
10. Freddy Loix (Belgia) Hyundai 3:36.4
16. Tomasz Kuchar, ford focus wrc 10:34,2
26. Janusz Kulig, mitsubishi lancer evo VII 18:56,8
34. Krzysztof Hołowczyc, mitsubishi lancer evo VII 25:09,9
39. Łukasz Sztuka, mitsubishi lancer evo VI 30:38,8
44. Michał Sołowow, mitsubishi lancer evo VII 34:01,9
1. Loeb 12 pkt
2. McRae 12
3. Gronholm 10
4. Burns 10
5. Martin 10
6. Makinen 8
7. Sainz 6
8. Solberg 3
1. Citroen 24 pkt
2. Peugeot 22
3. Ford 15
4. Hyundai 3
5. Skoda 3