• Link został skopiowany

"Od Serca. Bardziej" - STS i Widzew Łódź rozpoczynają kampanię na rzecz osób z zespołem Downa

21 marca obchodzony jest Światowy Dzień Zespołu Downa, zwany także Dniem Kolorowej Skarpetki. Z tej okazji Widzew Łódź razem ze swoim oficjalnym sponsorem STS rusza z kampanią pod hasłem "Od Serca. Bardziej" na rzecz osób z Zespołem Downa. Partnerem akcji została Ekstraklasa.
4 kwietnia piłkarze Widzewa zagrają w Sercu Łodzi z Lechią Gdańsk Fot. Shutterstock (leolintang)

W ramach akcji Widzew i STS zaplanowały szereg wspólnych działań mających na celu zwrócenie uwagi na osoby z trisomią 21. chromosomu, a także wsparcie dwóch łódzkich placówek: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Tkackiej 34/36 oraz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa.

Kulminacja akcji przypada na 4 kwietnia, kiedy to piłkarze Widzewa zagrają w Sercu Łodzi z Lechią Gdańsk. Tego dnia zawodnicy wybiegną na rozgrzewkę w getrach nie do pary i koszulkach specjalnie przygotowanych na tę okazję, a STS zrezygnuje z części brandingu meczowego, przeznaczając jego powierzchnię na rzecz kampanii. Podczas meczu odbędzie się akcja cegiełkowa, w ramach której za pieniądze wrzucane do puszek, kibice otrzymają parę skarpet nie do pary, specjalnie przygotowanych przez Klub i STS. Dochód zostanie przeznaczony na wsparcie wspomnianych wcześniej placówek. Dodatkowo zebrana kwota zostanie zwiększona o 10 000 zł, które zadeklarował przeznaczyć na ten cel STS.

To nie jedyny element planowanej kampanii. W najbliższych dniach piłkarze Widzewa Łódź odwiedzą siedzibę Ośrodka przy ul. Tkackiej. Podopieczni będą mieli wówczas okazję porozmawiać z zawodnikami i wspólnie zapozować do zdjęć. Planowana jest również rewizyta na jednym

z treningów czerwono-biało-czerwonych, w którym wezmą również udział członkowie Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa. Organizatorzy przygotują także film dokumentalny, którego bohaterem będzie Tomek - wieloletni fan Widzewa Łódź. Jego historia pokazuje, że mimo przeciwności losu w kibicowaniu swojej ukochanej drużynie nie ma żadnych barier.

"Od Serca. Bardziej" to kolejna kampania, którą realizujemy z Widzewem, a przy tym druga wspólna największa inicjatywa charytatywna obok akcji „Dorzuć Misie. Tym razem poruszamy trudny temat, by zwrócić uwagę społeczeństwa na osoby z trisomią 21. chromosomu. Pokazujemy, jak wygląda ich codzienność, z czym muszą się zmagać. Jednocześnie udzielamy im realnego wsparcia finansowego, gdyż beneficjentem akcji są dwie placówki wspierające podopiecznych z Zespołem Downa - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Łodzi oraz Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Osób z Zespołem Downa – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.
Fot. Materiały promocyjne Public Relations STS
Bardzo cieszymy się, że możemy zorganizować tak ważną społecznie akcję razem z naszym sponsorem STS-em. Jako Widzew od dłuższego czasu podejmujemy wiele inicjatyw charytatywnych z istotnym przesłaniem. Tym razem staramy się pokazać, że dla osób z Zespołem Downa nie ma żadnych ograniczeń w dopingowaniu Klubu, że takie osoby również są mile widziane na trybunach. Jednocześnie kampania "Od Serca. Bardziej" jest wsparciem finansowym dla wybranych przez nas placówek w Łodzi, które pomagają podopiecznym z Zespołem Downa - powiedział pełnomocnik zarządu Widzewa ds. CSR, Marcin Tarociński.

O marce STS:

STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma sponsoruje m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Ruch Chorzów oraz od trzech lat Widzew Łódź. STS jest także liderem jeśli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami. W Łodzi były to m.in. powstanie muralu W. Smolarka obok stadionu Widzewa, mural upamiętniający Franciszka Smudę, licytacje na WOŚP, wsparcie widzewskiej choinki czy klubowej konferencji Moneyball. Flagowym wydarzeniem organizowanym przez STS jest akcja „Dorzuć misie". Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 12 odsłon wydarzenia zebrano blisko 500 tys. maskotek, a STS przekazał ponad milion zł dla potrzebujących i fundacji. Rekord w liczbie rzuconych pluszaków należy do kibiców Widzewa Łódź.

STS to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych podlega karze. Hazard może uzależniać. 18+ 

Materiał promocyjny PR marki STS.