50 000 zł dla Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie! od STS w ramach akcji Pogoń #Sport16Challenge

STS, lider rynku bukmacherskiego w Polsce, zakończył właśnie jedną ze swoich akcji charytatywnych - #Sport16Challenge. Uczestniczyli w niej m.in. sportowcy z klubów piłkarskich sponsorowanych przez STS na czele z Kamilem Grosickim czy Bartoszem Kurkiem oraz Felix Nmecha z BVB, ale także Amanda Moura Pietrzak z Legia Lejdis czy Gapek z Weszlo.com. Celem akcji było wsparcie podopiecznych Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie!, do której trafi 50 000 zł

Zasady tego wyzwania były proste — sportowcy podbijają piłkę 16 razy i nominują kolejne osoby do podjęcia wyzwania. Za każdym razem, gdy nominowany zawodnik wykonał zadanie, STS przekazywał 1000 zł z puli przeznaczonej na wsparcie Fundacji Rak’n’Roll — Wygraj Życie!. 

#Sport16Challenge to kolejna inicjatywa charytatywna STS, która obejmowała sponsorowane przez nas kluby. Cieszymy się, że nasz pomysł spotkał się z ich pozytywną reakcją i dużym zaangażowaniem, a także z zaangażowaniem osób spoza tych klubów, które łączy sport i chęć wspierania pozytywnych i potrzebnych akcji – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.
Fot. Materiały promocyjne Public Relations STS

Zaangażowanie znanych osób z polskiego sportu w akcję STS-u nie tylko zachęcało kolejnych ludzi do udziału w akcji, ale również zwracało uwagę na istotę pomocy dla podopiecznych Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!. Cała zebrana podczas #Sport16Challenge kwota, czyli 50 000 zł, zostanie przekazana Fundacji Rak’n’Roll — Wygraj Życie!, która od lat niesie pomoc osobom zmagającym się z nowotworami. –

Warto przy tej okazji wspomnieć, że niedawno zakończyliśmy wspólnie z naszymi klubami sponsorowanymi licytacje, z których dochód przeznaczyliśmy na WOŚP, łącznie ponad 25 000 zł. To kolejny doskonały przykład, jak marka STS skutecznie poprzez sport i swoje partnerstwa od lat wspiera potrzebujących – podsumowuje Paweł Sikora.

Materiał promocyjny PR marki STS.