Zasady tego wyzwania były proste — sportowcy podbijają piłkę 16 razy i nominują kolejne osoby do podjęcia wyzwania. Za każdym razem, gdy nominowany zawodnik wykonał zadanie, STS przekazywał 1000 zł z puli przeznaczonej na wsparcie Fundacji Rak’n’Roll — Wygraj Życie!.
#Sport16Challenge to kolejna inicjatywa charytatywna STS, która obejmowała sponsorowane przez nas kluby. Cieszymy się, że nasz pomysł spotkał się z ich pozytywną reakcją i dużym zaangażowaniem, a także z zaangażowaniem osób spoza tych klubów, które łączy sport i chęć wspierania pozytywnych i potrzebnych akcji – mówi Paweł Sikora, Head of PR&Sponsorship w STS.
Zaangażowanie znanych osób z polskiego sportu w akcję STS-u nie tylko zachęcało kolejnych ludzi do udziału w akcji, ale również zwracało uwagę na istotę pomocy dla podopiecznych Fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!. Cała zebrana podczas #Sport16Challenge kwota, czyli 50 000 zł, zostanie przekazana Fundacji Rak’n’Roll — Wygraj Życie!, która od lat niesie pomoc osobom zmagającym się z nowotworami. –
Warto przy tej okazji wspomnieć, że niedawno zakończyliśmy wspólnie z naszymi klubami sponsorowanymi licytacje, z których dochód przeznaczyliśmy na WOŚP, łącznie ponad 25 000 zł. To kolejny doskonały przykład, jak marka STS skutecznie poprzez sport i swoje partnerstwa od lat wspiera potrzebujących – podsumowuje Paweł Sikora.
Materiał promocyjny PR marki STS.