Zlatan Ibrahimović to postać, której nie trzeba przedstawiać. Choć obecnie jest na sportowej emeryturze, ciągle pozostaje obecny w piłce nożnej - z jednej strony jako doradca władz AC Milan, a z drugiej, jako współwłaściciel szwedzkiego Hammarby IF. To powoduje, że jest on ciągle w pamięci fanów futbolu.
Kariera zawodowa Zlatana Ibrahimovicia obfituje w wielkie sukcesy. Wystarczy powiedzieć, że w trakcie swojej gry zdobył ponad 570 goli i sięgnął po 12 tytułów mistrzowskich w czterech różnych krajach. Zyskał również status legendy w klubach takich jak Paris Saint-Germain, AC Milan czy LA Galaxy. Obecnie, oprócz roli działacza piłkarskiego, rozwija się jako biznesmen i inwestor. Rozwój Szweda w tym nietypowym dla sportowców kierunku wykorzystała polska platforma inwestycyjna XTB, której został globalnym ambasadorem.
- Sukces w sporcie i inwestowaniu zależy od pewności siebie, dyscypliny i nieustępliwości, dlatego zdecydowałem się na współpracę z XTB - komentuje Zlatan Ibrahimović.
Współpraca z tak ikoniczną postacią jak Ibrahimović to naturalne rozszerzenie strategii marketingowej XTB, łączącej świat sportu ze światem inwestycji. Warto wspomnieć, że ostatnio Polacy współpracowali z takimi postaciami jak Iker Casillas, Jose Mourinho czy legenda MMA - Conor McGregor.
- Charyzma, dyscyplina i energia Zlatana doskonale pasują do XTB. Za sprawą swojej ciężkiej pracy i poświęcenia, Zlatan stał się jednym z najlepszych graczy na świecie - powiedział Omar Arnaout, prezes zarządu XTB. - To podobna podróż, jaką przeszliśmy w XTB przez ostatnie 20 lat. Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym partnerstwem i jesteśmy pewni, że pomoże nam wynieść naszą markę na inny poziom - dodał Arnaout.
XTB to pierwsza polska marka, z którą zdecydował się współpracować Zlatan Ibrahimović. Jest to duże wydarzenie, gdyż będzie on twarzą istotnych zmian w polskim fintechu, który świętuje swoje 20-lecie. To właśnie legendarny Szwed będzie promował nowe hasło: "Tu pracują Twoje pieniądze" (ang. "Where your money works"). Hasło to podkreśla, że XTB to superaplikacja do zarządzania finansami - zarówno w codziennym użytkowaniu, z wykorzystaniem wirtualnego portfela i karty wielowalutowej, jak i w kontekście oszczędzania oraz inwestycji. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie na 14 rynkach na świecie, obejmując zarówno kanały digitalowe, jak i tradycyjne, w tym telewizję.
Co więcej, wraz ze startem kampanii promocyjnej z udziałem Zlatana Ibrahimovicia, polska marka XTB zmienia swoją identyfikację wizualną. Wprowadzono nowe logo, dedykowany font oraz spójny system wizualny, który będzie stosowany we wszystkich materiałach, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Nowy wygląd ma być bardziej nowoczesny i dynamiczny, co ma korespondować z relacją fintechu z użytkownikami.
Inwestowanie wiąże się z ryzykiem. Inwestuj odpowiedzialnie.
***
O Grupie XTB
Grupa XTB jest międzynarodowym dostawcą produktów tradingowych i inwestycyjnych. Podmioty grupy są regulowane przez światowe organy nadzoru, w tym FCA, CySEC i KNF. XTB zapewnia inwestorom indywidualnym natychmiastowy dostęp do setek rynków na całym świecie. Od 2004 roku Grupa XTB rozwija swoją działalność na 13 głównych rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji, zdobywając ponad 1,1 mln klientów. XTB to firma technologiczna oparta na zaufaniu, technologii i wsparciu. Poprzez X-Open Hub, XTB dostarcza wiodące technologie dla instytucji finansowych z całego świata. Więcej informacji na www.xtb.com.
Materiał promocyjny PR marki XTB.