Kontrakt będzie obowiązywać przez trzy najbliższe sezony. Logo bukmachera pojawi się na froncie koszulek ligowych tegorocznych zdobywców Ligi Mistrzów oraz m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych hali widowiskowo-sportowej Azoty. Współpraca obejmie także działania digital w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach. STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do kibiców – zarówno online, jak i offline. W ramach umowy, firmie przysługuje tytuł Oficjalnego Sponsora drużyny Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle.
– Kontrakt z obecnymi Mistrzami Europy, to decyzja podjęta w oparciu o nasze doświadczenia i aspiracje. To także kolejny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania rodzimego sportu – mówi Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS. – Gramy razem z mistrzami – ZAKSA to bowiem kolejny mistrzowski klub po Rakowie Częstochowa oraz hokeistach i piłkarkach GKS-u Katowice, z którym nawiązujemy współpracę w tym roku. To jest dla STS rzeczą naturalną, jako niekwestionowanego lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Co więcej, jako zaangażowany sponsor, który wielokrotnie w ramach współprac sponsorskich swoimi działaniami wychodzi poza ramy zawartych umów, planujemy także w Kędzierzynie wspólnie z klubem aktywować kontrakt z korzyścią dla kibiców – dodaje.
– Cieszę się bardzo, że mogę powitać STS w gronie Oficjalnych Sponsorów Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle. To kolejna duża, rozpoznawalna marka która dołącza do #ZAKSAfamily. Wierzę, że wypracujemy ciekawy model współpracy, który będzie satysfakcjonujący dla obu stron, tym bardziej, że łączymy się z firmą STS na trzy sezony. Dziękujemy za zaufanie i do zobaczenia w październiku na plusligowym parkiecie – komentuje Prezes ZAKSA S.A., Piotr Szpaczek.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Oprócz ZAKSY, firma sponsoruje także reprezentację Polski w piłce nożnej, mistrza Polski - Raków Częstochowa, Koronę Kielce, GKS Katowice, TS Podbeskidzie, Jagiellonię Białystok, Zagłębie Lubin oraz Widzew Łódź.
Materiał promocyjny PR marki STS.