Haier partnerem rozgrywek ATP Tour w Europie

Firma Haier została partnerem mistrzostw na kortach Rolanda Garrosa i Nitto ATP Finals oraz innych rozgrywek ATP Tour w Europie.

Firma Haier, marka numer jeden na świecie w produkcji sprzętu AGD*, daje się poznać w świecie profesjonalnego tenisa jako oficjalny partner czołowych turniejów. 

Umowa sponsoringowa pomiędzy firmą Haier, ATP Tour oraz Francuską Federacją Tenisową (FFT) obejmuje wielkoszlemowy turniej Roland Garros, mistrzostwa Nitto ATP Finals, dwa turnieje ATP Masters 1000 (Internazionali BNL d’Italia oraz Rolex Paris Masters) i trzy turnieje ATP 500 (Barcelona Open Banc Sabadell, cinch Championship oraz Hamburg European Open) w 2023 r.   

Jest to kolejne ważne partnerstwo w ramach strategii światowej ekspansji firmy Haier i w obszarze sportu, które w istotnym stopniu przyczyni się do kształtowania tej przodującej marki w epoce postglobalizacji. 

Marka Haier będzie widoczna na kortach, na stadionach i na terenie obiektów podczas imprez, co będzie okazją do promocji najświeższych innowacji oraz inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju wśród miłośników tenisa. Marka Haier będzie też widoczna w kanałach cyfrowych ATP Tour. 

Partnerstwo z ATP Tour i FFT doskonale wpisuje się w strategię wzrostu firmy Haier Europe, która stara się wejść do pierwszej trójki producentów w branży AGD, a także zostać preferowaną marką wśród nabywców rozwiązań inteligentnych. 

Tenis jest czwartym pod względem popularności sportem na świecie — ma ponad miliard fanów. W związku z tym partnerstwo to odzwierciedla firmową filozofię zerowego dystansu, która zakłada jeszcze bliższy kontakt z grupą docelową — w tym przypadku wśród miłośników tenisa na całym świecie. Dzięki potędze tenisa marka Haier staje się bliższa klientom ceniącym wyjątkową jakość działania, urządzenia dostosowane do indywidualnych potrzeb, a także możliwości stwarzane przez ekosystem produktów. Tenis kojarzy się z koncentracją, przedsiębiorczością, innowacyjnością i modą — cechami pasującymi do wizji i filozofii marki Haier. 

Dzięki temu sponsoringowi Haier potwierdza wysoką klasę oraz siłę swojej marki z myślą o połączeniu wszystkich pokoleń dzięki potędze tenisa. Współpraca marki Haier i organizatorów najważniejszych imprez tenisowych nie ogranicza się do reklamy — obejmuje też wzajemne uznanie i wsparcie koncepcyjne, co będzie korzystne dla obu stron. Dzięki globalnej i regionalnej obecności marki Haier kultura tenisowa może pokonywać granice pojedynczej dyscypliny i wkroczyć na szerszą scenę codziennego życia. Zachęci to użytkowników na całym świecie do poznawania tenisa i aktywnego uczestnictwa w tym sporcie. 

Z entuzjazmem wkraczamy do świata tenisa, charakteryzującego się pasją, ambicją i pragnieniem rozwoju. Cechy te wyróżniają też markę Haier, dzięki czemu jest numerem jeden na świecie pod względem produkcji sprzętu AGD — powiedział Yannick Fierling, dyrektor generalny Haier Europe. Jestem przekonany, że filozofia korporacyjna Haier Europe będzie doskonale współgrać z wartościami promowanymi przez tenis oraz duchem konkurencyjności najlepszych zawodników na świecie. Nasze partnerstwo będzie też wspierać nadawanie turniejom nowego wymiaru technologicznego, a jednocześnie zachowanie tego, co stanowi o ich sile: zaangażowania, tradycji i wyników. 

Inwestycja firmy w świecie sportu to strategiczna okazja do globalnego rozwoju firmy Haier, a nawiązana po raz pierwszy współpraca z ATP Tour i FFT jest zgodna ze strategią internacjonalizacji, która zakłada konsolidację obecności marki w Europie, ponieważ oferuje wszystkim entuzjastom tenisa autentyczny komfort korzystania z inteligentnych urządzeń AGD połączonych z Internetem. 

W trakcie sezonu, podczas poszczególnych turniejów będą prowadzone działania marketingowe i public relations.  Za komunikację pr odpowiada agencja Studio 111, za kampanię digitalową (w tym również współpracę z influencerami) agencja FromUp, natomiast mediaplan dotyczący emisji telewizyjnej przygotowało Star Media.

O Haier Europe

Haier Europe jest częścią Haier Smart Home, od 14 lat numer jeden w branży AGD na świecie*, która według Fortune Global 500 jest jedną z 500 największych firm na naszym globie. Haier Smart Home od 1993 roku notowana jest na giełdzie w Szanghaju (SHA: 600690), zatrudnia około 100 000 pracowników i obecna jest na wszystkich 5 kontynentach. Globalna sieć sprzedaży firmy obejmuje ponad 160 krajów, które w 2019 roku wygenerowały przychód operacyjny w wysokości 25 miliardów euro. Marka Haier dostarcza nowoczesne i innowacyjne produkty AGD o najwyższej jakości, spełniające zmieniające się potrzeby współczesnych gospodarstw domowych. W swoim portfolio posiada lodówki (typu combi, multidoor, side by side), piekarniki do zabudowy, płyty indukcyjne, okapy i chłodziarki do wina, a także pralki, pralko-suszarki i suszarki.

Wizją Haier jest osiągnięcie pozycji światowego lidera w dziedzinie IoT dla inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego. Haier Smart Home jest pierwszą chińską firmą, która w październiku 2018 roku weszła na rynek akcji D-Share notowanych na giełdzie China Europe International Exchange (CEINEX D-Share Market) we Frankfurcie.Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź witrynę internetową Haier:

https://www.haier-europe.com/pl_PL/web/pl

*według Euromonitor International Limited

Materiał promocyjny PR marki Haier.

Copyright © Agora SA