Sukces mobilnego Apex Legends. Gra zarobiła blisko 5 milionów dolarów w ciągu tygodnia

Przed kilkoma dniami premierę miała mobilna wersja popularnej gry Battle Royale, Apex Legends. Jak się okazuje, tytuł w przeciągu tygodnia od pojawienia się w sklepach z aplikacjami, zarobił blisko 5 milionów dolarów.

Gry mobilne biją rekordy popularności, co jasno udowadnia przypadek Apex Legends Mobile. Komórkowy odpowiednik słynnego Battle Royale pierwotnie dedykowanego na komputery osobiste i konsole przyjął się znakomicie. W przeciągu kilku dni od premiery tytuł został pobrany ponad 10 milionów razy, a także zarobił dla twórców całkiem pokaźną sumę.

Zobacz wideo Uczymy mistrzynię świata, o co chodzi w tym Counter-Strike'u!

Gra przykuła uwagę jeszcze przed premierą

Trzeba przyznać, że wydawcy Apex Legends Mobile wykonali doskonałą pracę w procesie reklamowania swojej gry. W trakcie oczekiwania na premierę chęć jej pobrania wyraziło kilka milionów graczy. Było to najpewniej podyktowane obiecanymi gadżetami wewnątrz gry dla wszystkich, którzy zapiszą się do listy oczekujących.

Sama premiera obyła się bez kontrowersji. Serwery wytrzymały natłok graczy, którzy nie zgłaszali powszechnych problemów z dostępem do gry. Dodatkowo twórcy zadbali, aby wraz z włączeniem produkcji dla wszystkich, wzniecić ciekawość graczy. W tym celu od razu wydano nową postać, która jest ekskluzywna dla mobilnej wersji Apexa.

HEINZ All-StarDrużyna All-Star PGE Dywizji Mistrzowskiej. Kogo wybrali fani?

Prawie 5 milionów w tydzień

Gra miała premierę 17 maja, i co ważne, została wydana w modelu free-to-play. Oznacza to, że zagrać może każdy zupełnie za darmo. W grze udostępniono jednak mikropłatności, które wpływają wyłącznie na kosmetyczny aspekt rozgrywki. Oznacza to, że nie znajdziemy żadnych płatnych przedmiotów, które dadzą nam przewagę nad rywalami.

Firma Sensor Tower, która zajmuje się śledzeniem danych mobilnych oszacowała, że Apex Legends Mobile w przeciągu tygodnia zarobił 4,8 miliona dolarów. Najwięcej wydali gracze ze Stanów Zjednoczonych, zaś podium uzupełniły Japonia oraz Tajlandia. Kwota robi zdecydowane wrażenie, gdy zestawi się ją z konkurentami w branży przenośnego grania. PUBG Mobile zarobił mniej niż milion dolarów, natomiast CoD: Mobile potroił osiągnięcie Apexa.

Evil Geniuses, zespół League of LegendsChiny grają z Ameryką na MSI. Będzie powtóka z 2019 roku?

Więcej o: