- Najlepszy marketing to dobra gra - stwierdzi Arkadiusz Głowacki, kapitan drużyny, pytany o efekty namawiania kibiców, by przyszli na stadion.
Po trzech efektownych wygranych z rzędu i strzeleniu 12 goli, Wisła stanęła przed ogromną szansą, by znaleźć się w grupie mistrzowskiej. - Spotkanie z Zagłębiem zdecyduje czy będziemy grali o utrzymanie czy o europejskie puchary - podkreśla Głowacki.
Przed ostatnim mecz błyskawicznie rozpoczęto akcję marketingową "Celujemy w ósemkę". Jeszcze w czwartek rzecznik prasowy Wisły mówił, że w klubie marzą o 20 tysiącach kibiców na trybunach. Marzenia spełniły się już w piątek. Wieczorem klub poinformował, że ponad 20 tysięcy kibiców ma prawo do wejścia na spotkania (w tym posiadacze karnetów).
To oznacza, że przy Reymonta w sobotę padnie rekord frekwencji w tym sezonie. Do tej pory 20 tys. osób na trybunach tylko podczas meczów z Legią i Cracovia (poniżej tabelka na podstawie tylkoekstraklasa.pl).
Piękniejsza strona ekstraklasy! Poznajcie dziewczynę napastnika Ruchu Chorzów!
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!