- Jesteśmy telewizją klubową, chcemy budować pozytywną atmosferę wokół Lecha Poznań, bez gonienia za sensacją - mówił Piotr Chołdrych na początku października 2013 roku, gdy Kolejorz i firma Inea uruchamiały pierwszy tego typu projekt telewizyjny w kraju. Materiały z życia klubu, rozmowy z piłkarzami, relacje ze zgrupowań i transmisje ze sparingów można od tamtego czasu obejrzeć w internecie oraz kanale Lech TV w kablówkach. I pod tym względem nic się nie zmienia, bo klub podpisał z Ineą umowę na pięć lat.
Inne niż dotychczas będzie natomiast zarządzanie telewizją, w której, jak się nieoficjalnie dowiadujemy, dojdzie do sporych zmian. Pierwszą jest zwolnienie redaktora naczelnego Piotra Chołdrycha, który już pożegnał się ze stacją. Powodem są plany restrukturyzacji i zapowiadane cięcia kosztów utrzymania redakcji.
Nowym szefem Lech TV został Mateusz Kuźniewski, dziennikarz telewizji WTK, od samego początku związany z kanałem klubowym Kolejorza. Przygodę z mediami zaczynał w Radiu Afera.