Już od dłuższego czasu GKS Katowice jest bardzo aktywny w sferze biznesowej. Ostatnio chociażby przedłużył swoją współpracę z Górnośląskim Towarzystwem Lotniczym S.A. (reklama Katowice Airport pojawi się na koszulkach GieKSy) czy firmą Fuchs Oil Corporation.
- Planujemy trzy-cztery nowe umowy. Mam nadzieję, że sfinalizujemy je do inauguracji rundy wiosennej - mówi Marcin Janicki, wiceprezes pierwszoligowca. - Kierunkiem, który ostatnio mocno eksplorujemy, są firmy spoza regionu. Chcemy, aby tradycją stało się, że firma, która zamierza zaangażować się w śląski rynek, automatycznie wstępuje do naszego Klubu Biznesu, bo to najlepsze źródło kontaktów biznesowych. Tym sposobem należą do niego już chociażby firmy z Poznania czy Rzeszowa - wskazuje Janicki.
I dodaje: - Nasza społeczność biznesowa ma w kraju bardzo dobrą opinię. Zresztą, kluby z Ekstraklasy podpatrzyły już nasz pomysł śniadań biznesowych.