Nowy właściciel loży Super VIP na wrocławskim Stadionie Miejskim

Do grona klientów Stadionu Wrocław dołączyła firma Max-Fliz, która wykupiła lożę Super VIP.

- Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę ze Stadionem Wrocław. Loża Super VIP ma duży potencjał biznesowy i zamierzamy to wykorzystać, goszcząc w niej m.in. naszych strategicznych klientów. W pozostałym czasie loża służyć nam będzie jako sala szkoleniowa. Na decyzję o podjęciu współpracy miał też oczywiście wpływ fakt, że wśród gości którzy dziś odwiedzają Stadion Wrocław jest sporo naszych potencjalnych klientów - mówi Sebastian Siwy, dyrektor zarządzający Max-Fliz

Długoterminowo na Stadionie Wrocław zajętych jest obecnie 10 z 13 lóż Super VIP. Duże zainteresowanie produktami VIP Stadionu Wrocław to efekt skrupulatnie realizowanej strategii. Koncentruje się ona przede wszystkim na tworzeniu życzliwej atmosfery dla biznesu w ramach idei networkingu

- Zdajemy sobie sprawę, że sam mecz nie jest dziś w stanie przyciągnąć na Stadion Wrocław klientów premium. Dlatego w ramach wydarzenia staramy się tworzyć dogodne warunki dla środowiska biznesu w połączeniu ze wszystkimi dogodnościami, które daje strefa VIP na Stadionie Wrocław - mówi Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i PR Stadionu Wrocław

Pozostałe loże Super VIP wynajmowane są na pojedyncze mecze. Wszystko jednak wskazuje na to, że również i te loże, zyskają w najbliższym czasie długoterminowych najemców.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.