AGO zmienia nazwę. Organizacja traci sponsora tytularnego

Po trzech latach współpracy polska organizacja AGO zakończyła współpracę ze sponsorem tytularnym. Sklep specjalizujący się w sprzedaży elektroniki zniknie z nazwy drużyny.

Kontrakty sponsorskie to najważniejsze źródło przychodów dla organizacji esportowych. W ostatnich latach AGO szczyciło się świetną współpracą z lokalnym sklepem elektronicznym, x-komem. W ostatnich dniach umowa wygasła, a drużyna powróciła do poprzedniej nazwy.

Zobacz wideo Relacja z PLE GG Gaming Weekend

Zmiany w AGO

Zjawisko określane szuflą to intensywny okresem zmian w zespołach Counter-Strike: Global Offensive. W tym roku miało dotknąć wiele zespołów, często dając nadzieję na poprawę wyników. Jak się jednak okazuje, ostatnie tygodnie dla AGO to okres większej ilości zmian niż rozstanie się z kilkoma zawodnikami.

Jak możemy dowiedzieć się z mediów społecznościowych, organizacja zakończyła współpracę ze swoim tytularnym sponsorem, x-kom. Sklep dotychczas reklamował się w nazwie drużyny, tworząc jej pierwszy człon.

W ostatnim czasie brakuje sukcesów

AGO przyzwyczaiło polskich sympatyków esportu do nieustannej walki o najwyższe lokaty, nie tylko na lokalnej, ale także europejskiej i światowej scenie. W ostatnich tygodniach organizacja przeżywa jednak zastój. Sekcja CS:GO radzi sobie gorzej, niż w przeszłości. Jednocześnie organizacje opuścił utytułowany gracz StarCrafta II, Mikołaj "Elazer" Ogonowski.

Mimo utraty sponsora tytularnego, AGO wciąż pozostaje wspierane przez liczne grono firm, niekoniecznie z branży esportowej i pokrewnych. Przekazy medialne jasno wskazują, że wkrótce wokół organizacji może się coś zadziać.

Więcej o: