Ogromne zmiany u Swaina. Bohater w League of Legends odmieniony

Riot Games dostarcza kolejne zmiany do League of Legends. Tym razem dotyczą one konkretnego bohatera. Styl gry jego sympatyków ulegnie ogromnym zmianom.

League of Legends ma przeszło dziesięć lat. Nie powinno zatem dziwić, że deweloperzy gry stawiają na stałe wprowadzanie zmian i modernizacji, aby utrzymać rozgrywkę na jak najbardziej nowoczesnym poziomie. Nadchodzące zmiany skupią się w głównej mierze na jednej postaci - Swainie.

Zobacz wideo Riot Games dostarcza kolejne zmiany do League of Legends. Tym razem dotyczą one konkretnego bohatera. Styl gry jego sympatyków ulegnie ogromnym zmianom.

Szeroko zakrojone zmiany

Jeśli podczas fazy wyborów oraz wykluczeń często stawialiście na Swaina, wasz styl gry wkrótce ulegnie zmianie. Na serwery testowe League of Legends trafiła nowa aktualizacja, która wprowadza ogromne zmiany w zestawie umiejętności Swaina. Zmiany dotkną działania jego kluczowych mechanik.

Celem modyfikacji jest utworzenie ze Swaina maszyny do walk drużynowych, gdzie będzie pozostawać głównie w swojej przemienionej formie umiejętności ostatecznej. Kluczową zmianą będzie usunięcie możliwości przyciągnięcia rywali trafionych kontrolą tłumów. Riot Games zdaje się chcieć przywrócić postać do gry na alejkach indywidualnych - topie oraz midzie.

Jakie to dokładnie modyfikacje?

Lista zmian w Swainie jest długa i prezentuje się następująco:

Ravenous Flock - umiejętność pasywna:

  • Usunięto przyciągnięcie celów poddanych efektowi kontroli tłumów,
  • Przyciągnięcie Swaina nie zadaje obrażeń,
  • Zwiększono leczenie z 4/5.5/7% (na poziomach 1/6/11) maksymalnego zdrowia do 4/5.5/7/9% (na poziomach 1/6/11/16) maksymalnego zdrowia,
  • Zdrowie za każdy fragment duszy zwiększono z 5 do 12.

Death’s Hand - umiejętność Q:

  • Zmniejszono koszt many z 65/70/75/80/85 na 45/50/55/60/65,
  • Zmniejszono czas odnowienia z 9/7,5/6/4,5/3 sekund do 7/6/5/4/3 sekund,
  • Zwiększono obrażenia z 55/75/95/115/135 (+40% AP) do 60/80/100/120/140 (+40% AP),
  • Dodatkowe obrażenia  zwiększone z 15/20/25/30/35% do 12/22/32/42/52 (+10% AP),
  • Maksymalne obrażenia zwiększone z 88/135/190/253/324 (+64/72/80/88/96% AP) do 108/168/228/288/348 (+80%AP).

Vision Of Empire - umiejętność W:

  • Zmniejszono koszt many z 70/80/90/100/110 do 60/65/70/75/80,
  • Umiejętność wyświetla wrogów w podobnej odległości co umiejętności ostateczne Twisted Fate’a oraz Nocturne’a.

Nevermove - umiejętność E:

  • Dodano możliwość ponownej aktywacji umiejętności, aby przyciągnąć trafionych wrogów,
  • Czas odnowienia umiejętności jest zmniejszony o 20% podczas przemiany wynikającej z umiejętności ostatecznej.

Demonic Ascension - umiejętność R:

  • Zmniejszono czas odnowienia z 120 sekund do 100/80/60 sekund,
  • Obrażenia na sekundę zwiększono z 35/50/65 (+14% AP) do 20/45/70 (+10% AP),
  • Leczenie na sekundę na poszczególnych poziomach: 20/35/40 (+16% AP) >> 20/40/60 (+16% AP) >> 15/40/65 (25% AP),
  • Usunięto zwiększenie punktów zdrowia podczas przemiany.

Demonflare - umiejętność R, drugie użycie:

  • Obrażenia zwiększono z 100/150/200 (+50% AP) do 150/225/300 (+60% AP),
  • Dodano efekt spowolnienia do umiejętności w wysokości 60%, które trwa 1,5 sekundy
  • Podczas demonicznej przemiany Swain może użyć Demonflare raz. Nie wyłącza to przemiany,
  • Obrażenia Demonflare nie zwiększa się wraz z wyssanymi punktami zdrowia.

Trzeba przyznać, że zmiany robią wrażenie. Swain z pewnością zyska na sile i być może stanie się częstszym wyborem, także w rozgrywkach profesjonalnych.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.