League of Legends ma już ponad dekadę. Twórcy dokładają jednak największych starań, aby ich tytuł nie był przestarzały. Dodatkowo wydawane są regularne aktualizacje, które wprowadzają najbardziej naglące zmiany w rozgrywce. Kolejna dawka nowości trafi na serwery i będzie oznaczona numerem 12.6.
League of Legends aktualizacja 12.6. Jakie przyniesie zmiany?
League of Legends wraz z aktualizacją 12.6 doczeka się szeregu zmian. Najważniejszymi z nich jest implementacja końcowych zmian dotyczących Rengara. Riot Games kontynuuje także realizowanie strategii zmniejszenia ilości dostępnego leczenia, decydując się na zmiany w przedmiotach oraz niektórych runach.
Z postaci największe zmiany dotkną Hecarima oraz Tryndamere. Dwie postacie, które zdominowały swoje pozycje - kolejno dżunglę i górną aleję - otrzymają szereg osłabień. Te mają zbalansować je względem innych postaci.
Dodatkowo do gry trafią nowe skórki z edycji Anima Squad:
- Battle Cat Jinx z wersją prestige
- Battle Bunny Miss Fortune
- Battle Bunny Prime Riven
- Battle Wolf Sylas
- Battle Bat Vayne
League of Legends aktualizacja 12.6. Kiedy trafi na serwery?
Aktualizacja 12.6 do League of Legends zostanie zaimplementowana do gry po dłuższej przerwie od ostatniej porcji zmian. Będzie ona obowiązywać na zwyczajnych serwerach już od 30 marca 2022 roku. Godzina jej wprowadzenia, jak zazwyczaj, wypadnie późno w nocy. Przerwa techniczna zostanie poprzedzona wyłączeniem wszystkich kolejek rankingowych.
League of Legends aktualizacja 12.6. Lista zmian
Azir:
- Otrzymywane punkty zdrowia co poziom zwiększone z 92 do 105.
Darius:
- Noxian Guillotine - R: Obrażenia bazowe zwiększone z 100/200/300 na 125/250/375.
Hecarim:
- Rampage - Q: Obrażenia bazowe zmniejszone z 60-208 do 60-180,
- Devastating Charge - E: Obrażenia bazowe zmniejszone z 30-110 (minimum) / 60-220 9.
Jax:
- Bazowe punkty zdrowia zwiększone z 593 do 615,
- Empower - W: Obrażenia bazowe zwiększone z 40/75/110/145/180 do 50/85/120/155/190.
Nidalee:
- Bushwhack - W (forma ludzka): Koszt many zmniejszony z 40/45/50/55/60 do 30/35/40/45/50,
- Pounce - W (forma kota): zasięg obrażeń obszarowych zwiększonych z 225 do 250,
- Primal Surge - E (forma ludzka): Zasięg umiejętności zwiększony z 600 do 900,
- Primal Surge - E (forma ludzka): Koszt many zmniejszony z 50/60/70/80/90 do 50/55/60/65/70.
Rengar:
- Unseen predator - umiejętność pasywna: Rengar może zdobyć tylko jeden punkt Wściekłości od momentu, gdy ich ilość wynosiła zero,
- Unseen predator - umiejętność pasywna: Czas utrzymywania się punktów Wściekłości zwiększony z 8 do 10 sekund,
- Unseen predator - umiejętność pasywna: Czas na skok po wyjściu z buszu zmieniony z 0,3s-0,45s do 0,35s
- Unseen predator - umiejętność pasywna: Zasięg skoku zwiększony z 725 do 745
- Savagery - Q: Zawsze liczy się jako trafienie krytyczne. Obrażenia zwiększone o 0,66% za każdy 1% szansy na uderzenie krytyczne,
- Savagery - Q: Obrażenia działają także na wieże,
- Bola Strike - E: Umiejętność nie ładuje się podczas rzutu,
- Bola Strike - E: Zapewnia wizje na cel po trafieniu oraz wizję na 150 jednostek zasięgu dookoła nich na 2 sekundy,
- Thrill of the Hunt - R: Zapewnia wizję na najbliższego przeciwnika i wizję wokół niego na 100 jednostek.
Tryndamere:
- Spinning Slash - E: Czas zmniejszenia odnowienia przy uderzeniu krytycznym zmniejszone z 1 sekundy i 2 sekund przeciwko bohaterom do 0,75 sekundy i 1,5 sekundy przeciwko bohaterom,
- Undying Rage - R: Czas odnowienia zwiększony z 110/100/90 do 130/110/90.
Blade of the Ruined King:
- Kradzież życia zmniejszona z 10% do 8%.
Bloodward:
- Kradzież życia zmniejszona z 12% do 10%.
Immortal Shieldbow:
- Kradzież życia zmniejszona z 10% do 8%,
- Wartość tarczy zwiększona z 275-650 do 275-700,
- Bonus przedmiotu mitycznego zwiększony z 5 punktów obrażeń i 50 punktów zdrowia zwiększony do 5 punktów obrażeń i 70 punktów zdrowia.
Vampiric Scepter
- Kradzież życia zmniejszona z 10% do 8%.
Fleet Footwork, drzewko precyzji:
- Leczenie osłabione z 10-100 (+40% bazowych punktów obrażeń i 30% punktów umiejętności) do 10-100 (+30% bazowych punktów obrażeń i 20% punktów umiejętności).
Legend: Bloodline, drzewko precyzji:
- Kradzież życia co punkt osłabiona z 0,6% (maksymalnie 9%) do 0,4% (maksymalnie 6%),
- Dodano bonus 100 do punktów zdrowia w momencie osiągnięcia maksymalnej ilości punktów.
Ravenous Hunter, drzewko dominacji:
- Usunięto z gry, zamiast niej zostanie dodana runda Treasure Hunter.