MAD DOG'S PACT dołącza do cyfrowej rewolucji. Nowy partner polskiej organizacji

Obecnie kryptowaluty rozwijają się coraz prężniej. Współprace z zajmującymi się nimi firmami podejmuje coraz więcej zespołów sportowych i esportowych. W ich ślady idzie również jedna z polskich organizacji.

Jedna z czołowych i najstarszych polskich organizacji esportowych otwiera się na nowe technologie. Organizacja nawiązała współpracę z Zetly - polsko-estońską spółką, która za cel postawiła sobie tokenizację sportowych emocji.

Zobacz wideo Marcin Gortat i Bogusław Leśnodorski zainwestowali w żyłę złota. Biznes marzeń

MAD DOG'S PACT idzie z trendem 

MAD DOG’S PACT to jedna z czołowych i najdłużej funkcjonujących profesjonalnych organizacji esportowych w Polsce. Na scenie zadebiutowała w 2017 r., a jej trzon stanowi drużyna biorąca udział w rozgrywkach Counter Strike: Global Offensive. Sekcja CS:GO ma na swoim koncie m.in. dwukrotne mistrzostwo Polskiej Ligi Esportowej. W ramach organizacji funkcjonują także sekcje Simracingu oraz Rainbow Six Siege.

Tokenizacja to oparta na zdecentralizowanych technologiach blockchain cyfryzacja biznesu. Wraz z rozwojem koncepcji Web 3.0 oraz inteligentnych kontraktów, coraz więcej podmiotów decyduje się na ten krok. Swoimi tokenami fanowskimi mogą pochwalić się takie sportowe marki jak Paris Saint-Germain, Manchester City, Juventus czy FC Barcelona. Dzięki współpracy z Zetly, do tego grona dołączy wkrótce MAD DOG’S PACT.

Partnerstwo z Zetly umożliwi polskiej organizacji emisję własnych tokenów i większe zaangażowanie fanów w codzienne życie drużyny. Dzięki współpracy z platformą już wkrótce kibice MAD DOG’S PACT będą mogli zdobyć m.in. karty kolekcjonerskie w formie tokenów NFT. Strony ogłoszonego porozumienia zamierzają uwiecznić na nich ważne wydarzenia z życia drużyny - najbardziej efektowne akcje zawodników MAD DOG’S PACT, największe sukcesy drużyny. Środki pozyskane z emisji NFT wspomogą dalszy rozwój organizacji.

Gra interaktywna Pokemon GOTen żart pokochali gracze. Nie mogą się doczekać jego powrotu

"Świat esportu to świat przyjazny młodym generacjom. Wirtualne aktywa czy produkty nie są w nim niczym nowym. Nierozerwalną częścią ekosystemu stworzonego wokół wirtualnej rozrywki są m.in. skiny, naklejki i inne unikatowe wirtualne produkty. Znają je gracze CS:GO, znają fani Valorant i innych popularnych tytułów multiplayer. Dzięki współpracy z Zetly możemy wykonać pierwszy krok do cybernetycznego świata nieograniczonych możliwości. Tego ruchu dokonały - lub właśnie dokonują - inne największe światowe organizacje, np. G2 Esports. Na tym etapie chciałbym, żeby szczegóły działań, które szykujemy wraz z Zetly dla naszych fanów pozostały jeszcze tajemnicą. Dodam natomiast, że nie bez znaczenia, przy podejmowaniu decyzji o podjęciu współpracy z Zetly był fakt, że to marka wywodząca się z Polski", komentuje Marcin Kurzawski, CEO i właściciel MAD DOG’S PACT. 

"Nasza platforma pozyskuje silną, rozpoznawalną w polskim środowisku esportowym markę. Wierzymy, że współpraca z MAD DOG’S PACT przyniesie korzyści nie tylko zaangażowanym w nią podmiotom, ale przede wszystkim polskim fanom sportów elektronicznych. Już wkrótce, za swoje zaangażowanie w życie organizacji, będą oni mogli otrzymać tokeny, które planujemy wyemitować we współpracy z naszym nowym partnerem" - dodaje Michał Glijer, CEO Zetly.

Zetly OÜ jest polsko-estońską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, działającą w obszarze Web 3.0. Zetly tworzy unikalny ekosystem i rynek dla ofert tokenów klubowych, NFT, pamiątek sportowych i zdecentralizowanego portfela cyfrowego. Dzięki tej platformie kluby mogą emitować swoje tokeny, wszyscy użytkownicy - tworzyć swoje własne NFT, sportowcy - organizować kampanie crowdfundingowe, a federacje i kluby - emitować unikalne zestawy cyfrowych kolekcji.

League of LegendsWaluta w grze warta więcej niż rubel. Tak działają sankcje

Więcej o: