NFL i esport łączą siły. Wszystko z okazji Super Bowl

Światy esportu i sportu po raz kolejny łączą siły. National Football League nawiązało współpracę z Faze Clan. Jej celem jest promocja nadchodzącego wydarzenia Super Bowl i połączenie dwóch społeczności.

Wydawałoby się, że tradycyjny sport i esport nie mogą iść w parze. Temu stwierdzeniu zaprzecza jednak największa zawodowa liga futbolu amerykańskiego w USA. Podczas nadchodzącego Super Bowl zobaczymy szereg aktywności, będące efektem współpracy z wiodącą organizacją esportową.

Zobacz wideo Podsumowanie 1. kolejki ESL Mistrzostw Polski Jesień 2021

Futbol Amerykański wchodzi we współpracę z esportem

National Football League to największa zawodowa liga futbolu amerykańskiego w Stanach Zjednoczonych. 14 lutego, podczas gdy my będziemy świętować Walentynki, Amerykanie oddadzą się szalonej radości wynikającej z 56. Super Bowl, czyli finałowego meczu o mistrzostwo NFL.

Każdorazowo Super Bowl wzbudza ogromne zainteresowanie społeczności, traktując wydarzenie niczym narodowe święto. Celem jeszcze lepszej promocji nadchodzącego finału National Football League zdecydowało się na podjęcie współpracy z jedną z najbardziej rozpoznawalnych organizacji esportowych na świecie - FaZe Clan.

Cel: połączenie społeczności sportowców i graczy

FaZe Clan i National Football League zorganizują serię działań marketingowych, których celem będzie połączenie dwóch społeczności: miłośników esportu i gier komputerowych oraz oddanych fanów futbolu amerykańskiego. Co ciekawe, oba podmioty miały okazję współpracować ze sobą w 2019 roku podczas wydarzenia NFL Draft.

Wisienką na torcie współpracy będzie mecz charytatywny pomiędzy członkami FaZe Clanu - Temperrrem, Adaptem, Swaggiem, Nate Hillem oraz Kaysanem - a gronem byłych graczy NFL i celebrytów, wśród których wystąpi Michael Vick czy Brett Favre. Podczas akcji oba zespoły przekażą na cele charytatywne po 25 tys. dolarów.

-Cenimy respekt NFL do społeczności graczy. Jesteśmy podekscytowani mogąc pomóc w organizacji kolejnego wydarzenia, które doprowadzi do połączenia sympatyków gier komputerowych z fanami sportu - mówi Xavier Ramos, kierownik ds. marketingu FaZe Clan.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.