WePlay zażartował ze zmian na Dust2. To zmienia wszystko

Organizatorzy turnieju dla najlepszych akademii CS:GO na świecie ponownie zaprezentowali dużą kreatywność podczas transmisji rozgrywek. W trakcie zawodów WePlay Academy League obejrzeliśmy zabawną animację, która żartowała z producentów gry - Valve.

Zmiany na Duście 2 odbiły się szerokim echem wśród społeczności CS:GO. Przede wszystkim ograniczono widoczność w środkowej części mapy, co zabawnie i kreatywnie skomentowali organizatorzy WePlay.

Zobacz wideo Podsumowanie 1. kolejki ESL Mistrzostw Polski Jesień 2021

Pomysłowa animacja

O co dokładnie chodzi? O animację, która pojawiła się podczas jednego z meczów finałów WePlay Academy League Season 2 odbywających się w Kijowie. Widzowie spotkania MOUZ – NAVI Junior mogli zobaczyć animację nawiązującą do mapy, na którym odbywał się pojedynek – Dust 2.

Organizatorzy przygotowali nagranie, w którym widzimy antyterrorystę trollującego swoich przeciwników. Bohater zrzuca bowiem kwadrat na mapę, który blokuje widzenie rywalom, dzięki czemu sprawnie może przejść na drugą stronę drzwi. Animacja rozbawiła nawet komentatorów spotkania.

WePlay podczas turnieju zaprezentował również wiele innych, świeżych rozwiązań przeprowadzenia transmisji. Mimo że był to tylko turniej dla akademii, to przyciągnął on sporą uwagę kibiców właśnie dzięki nowatorskiemu podejściu do organizacji i przedstawienia rozgrywek. 

Kenny 'kennyS' Schrub jeszcze w barwach EnVyUs.Francuski gwiazdor oszukiwał na podatkach? Esportowiec na celowniku władzy

Ściana zmieniająca wieloletnią historię

Dla graczy CS:GO zmiana na Duście2 miała ogromne znaczenie. Wprowadzenie ściany zablokowało możliwość pojedynków snajperskich tuż po starcie rundy na tak zwanym „midzie", czyli środku mapy. Wcześniej było to miejsce, gdzie terroryści w szybki sposób mogli wyeliminować przeciwnika.

Więcej treści esportowych znajdziesz też na Gazeta.pl.

Pojedynki można było oglądać wielokrotnie na każdym meczu rozegranym właśnie na Duście2. Spojrzenie przez szparę między drzwiami było wręcz standardową procedurą dla zespołu atakującego. Antyterroryści zaś zawsze drżeli, gdy musieli przebiec przez środek mapy, bo mogli zostać nieszczęśliwie zdjęci. Poprzez dodanie ściany na mapie zmieniono nie tylko wygląd lokalizacji, ale również przebieg rozgrywanych spotkań.

Paweł 'Czekolad' SzczepanikZimowy sen League of Legends. Polak mistrzem Niemiec

Więcej o: